اپلیکیشن اندروید ۲زبانه شو منتشر شد، دانلود اپلیکیشن

یادگیری مستقیم زبان انگلیسی

نویسنده: دوزبانه شو 24 شهریور 1402

در مقاله قبلی به آموزش زبان انگلیسی بصورت غیر مستقیم پرداختیم که در اون زبان آموز خودش از یادگیری زبان آگاه نبود و بصورت غیر مستقیم زبان رو یاد می گرفت و ناآگاهانه بود و گفتیم که مناسب سنین پایین تر هست. 

اما روش مستقیم کاملا برعکس روش غیرمستقیم هستش که در این مقاله به معرفی اون می پردازیم. 

 

یادگیری مستقیم چجوریه؟

یادگیری زبان بصورت مستقیم رو میشه به 2 گروه یادگیری بصورت خودخوان و یادگیری از طریق معلم تقسیم کرد. 

 

در روش خودخوان زبان آموز بصورت اختیاری و با تصمیم خودش و یا کمک دیگران، منابع یادگیری زبان رو انتخاب میکنه و خودش به تنهایی این منابع رو مطالعه میکنه تا زبان رو فرا بگیره.

البته لازم به ذکره که انتخاب منابع یک قدم خیلی مهمه که بهتره از طریق مشاوره گرفتن از یه معلم و یا مشاور انجام بپذیره، چون بعضی از کتاب ها برای آموزش در کلاس نوشته شدن و بعضی ها برای استفاده بصورت خودخوان آماده شدن.

 

روش بعدی که یادگیری از طریق معلم هست، متفاوت تر از روش خودخوانه. در این روش زبان آموز با شرکت در کلاس های مختلف بصورت حضوری و مجازی و همکاری با سایر زبان آموزان و معلم به یادگیری می پردازه.

یادگیری مستقیم زبان انگلیسی

هر دو روش نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن. 

روش خودخوان میتونه برای افرادی مناسب باشه که مشغول به کار هستن و فرصت شرکت در کلاس ها رو ندارن و میخوان هر موقع فرصت کردن یاد بگیرن. 

اما لازم به ذکره که شرکت در کلاس و یادگیری در کلاس حالا چه حضوری یا مجازی میتونه بازدهی بهتری داشته باشه، چرا که حضور معلم و سایر زبان آموزان باعث تمرین و تکرار اضافی میشه و در نهایت بازدهی رو بالاتر میبره. 

امروزه معلم ها در کلاس های آموزشی علاوه بر استفاده از کتاب ها، از منابع صوتی و تصویری زیادی استفاده می کنن که یادگیری رو تسریع میکنه و ایرادات آموزشی رو به حداقل می رسونه.

ما هم از این قائله مستثنی نیستیم و در کلاس های آموزشیمون از منابع کارتون، فیلم و سریال و ویدیو های آموزشی زیادی استفاده می کنیم که این منابع رو بسته به سن و میزان یادگیری زبان آموزان انتخاب میکنیم. 

همچنین آزمون و خطاهای زیادی رو انجام دادیم که در نهایت باعث تثبیت برنامه و منابع آموزشی شده، که با کمک گرفتن از اونا زبان آموز هامون در سریع ترین زمان و با درصد خطای کمی زبان رو یاد می گیرن.

 

قصد ما در وبسایت 2 زبانه شو ، پرورش کودک 2 زبانه است و در این مسیر به والدین کمک خواهیم کرد که موفق باشن و کودکشون رو بخوبی پرورش بدن تا بتونه زبان انگلیسی رو یاد بگیره.

و علاوه بر اون استعدادهاش رو هم پرورش بده و با مسائل پیرامونش بیشتر آشنا بشه تا در آینده هم، موفق بشه، چون ما فقط امروز یا سال دیگه رو نمیبینیم، بلکه به نتایج طولانی مدت آموزش فکر میکنیم و موفقیت فرزندتون آرزوی قلبی ماست.

یادگیری زبان انگلیسی برای والدین

منم میخوام زبان یاد بگیرم!

در این بین ممکنه بخوایین که پا به پای فرزندتون پیش برین و شما هم زبان انگلیسی رو یاد بگیرین، که باید بگم غیرممکن که نیست هیچ ، بلکه میتونه خیلی هم جذاب باشه. یادگیری زبان پا به پای فرزندتون ... فکرشو بکنین... 

پس اگه قصد یادگیری زبان رو دارین، می تونین انجامش بدین. ما به شما هم آموزش خواهیم داد، فقط کافیه که خودتون بخوایین. 

به عنوان والدین، شما هم باید بتونین زبان انگلیسی رو متوجه بشین و صحبت کنین، تا در پروسه پرورش کودک 2 زبانه موفق تر باشین. 

ما کلاس های زبان انگلیسی مختلفی رو برای والدین برگزار کردیم و طبق تحقیقاتی که انجام دادیم، والدینی که سطح زبانشون خوبه در کمترین زمان و به نحو احسن تونستن کودک دوزبانه پرورش بدن. 

پس اگر قصد دارین شما هم زبان انگلیسی رو یاد بگیرین، می تونین برای شروع آموزشتون همین الان اقدام کنین، فقط کافیه توی سایت ثبت نام کنین و از طریق بخش پشتیبانی بهمون پیام بدین و ازمون مشاوره بگیرین.