اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
10
10 سال به بالا

دانلود کارتون Ultraman: Rising 2024

دانلود کارتون Ultraman: Rising 2024 ، یا همون کارتون اولترامن: خیزش ، فیلمیه که سال ۲۰۲۴ با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه منتشر شد. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای ده ساله، تجربه ها و ماجراجویی های مختلف این شخصیت محبوب رو به نمایش می‌ذاره.

توی انیمیشن اولترامن: خیزش ۲۰۲۴ کن ساتو که در خفا یه ابرقهرمان قویه، از آمریکا به ژاپن اومده تا بیسبال رو خیلی حرفه‌ای دنبال کنه. 

اون عاشق اینه که یه ورزشکار معروف باشه، اما از ابرقهرمان بودن خوشش نمیاد. هربار که باید بره و بقیه رو نجات بده، فشار زیادی روی خودش احساس میکنه. 

توی یکی از مبارزه هاش، کن باید از نوزادی مواظبت کنه. توی انجام این کار، اون از پدرش و دوستش کمک میگیره.

 

دانلود کارتون Ultraman: Rising 2024 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Ultraman: Rising 2024 به بچه‌ها یاد میده که چطور نسل به نسل، خانواده از همدیگه محافظت و مراقبت میکنن و هوای همدیگه رو دارن. و اینکه مردان هم می‌تونن مثل خانمها، پرستار و مراقب باشن، و تعادل در زندگی اهمیت زیادی داره.

کن توی فیلم اولترامن: خیزش ۲۰۲۴ تواضع، کار گروهی و قدردانی رو یاد میگیره، و مجبوره که از فرد دیگه‌ای مراقبت کنه و نیازهای اونو اولویت بر نیاز‌های خودش قرار بده. 

پدرش بدون هیچ چشم‌ داشتی و توی هرشرایطی، به اون کمک میکنه و این ویژگی ها برای نگهداری از اون نوزاد، خیلی میتونه روی کن تاثیر بذاره.

در رابطه با خشونت فیلم Ultraman: Rising 2024 باید گفت که نسبت به ژانر و رده خودش، تقریبا مشکلی نداره. صحنه های مبارزه داره، سکانس هایی که شامل اسحله، آتیش، سقوط، خطر و خرابی میشه. حداقل یکی از شخصیت ‌ها رو از دست میدیم، و صحنه‌‌ های مختلفی هست که تصور میشه نوزاد و پیرمردی مرده‌ان.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون اولترامن: خیزش 2024 در وب سایت دوزبانه شو

در کل انیمیشن اولترامن: خیزش ۲۰۲۴ برای کودکانی که توجه و تمرکز بالایی دارن، میتونه خیلی هیجان انگیز و جذاب باشه. 

روابط بین شخصیت های مختلف این کارتون هم خیلی خوب شکل گرفته‌. و داستان قوی داره، که علاوه بر مراقب بقیه بودن، حول محور پیدا کردن خود هم میچرخه.

انیمیشن Ultraman: Rising مناسب بچه های 10 ساله و بالاتره. همچنین پیشنهاد میکنیم که در کنارش، کارتون BoBoiBoy Movie 2 2019 رو هم تماشا کنید.