اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Toot the Tiny Tugboat

دانلود کارتون Toot the Tiny Tugboat ، که بچه ها اونو با عنوان کارتون توت یدک کش کوچولو میشناسن، سریالیه که سال 2014 منتشر شد‌. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای سه تا شش ساله، یه انیمیشن سریالی برگرفته از کتابه، که ژانر ماجراجویی داره.

انیمیشن توت یدک کش کوچولو حول محور توت، قایق یدک‌ کشی میچرخه که وظیفه‌ اش هدایت قایق‌ های بزرگ به سمت بندر و نجات کشتی‌ ها از سنگینیه. 

البته که گاهی اوقات توت اشتباه میکنه و وظایفش رو فراموش میکنه و به خوش گذرونی میره، اما خوبیش اینه که زود یاد میگیره و از اشتباهاتش درس میگیره.

 

دانلود کارتون Toot the Tiny Tugboat زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن Toot the Tiny Tugboat توت کوچولوی پرانرژی ما با وجود جثه اش، مشتاقه که خودشو ثابت کنه. لنی فانوس دریایی راهنمای عاقل و مفیدیه که مراقب بندر شلوغ هست. 

گروهی دوستانه از شخصیت‌ هایی که توت، توی ماجراجویی‌ هاش باهاشون در ارتباط بوده هم حضور دارن، مثل کشتی‌ها، ناجیان غریق، و استاد بندر.

شخصیت توت توی انجام انواع وظایف بندر، از هدایت کشتی های بزرگ گرفته تا نجات قایق های در مضیقه، کمک میکنه. 

اون و دوستاش با هم با چالش هایی روبرو میشن، ولی خب در طول مسیر، درس های ارزشمندی در مورد همکاری و کمک به بقیه یاد میگیرن. این سریال همچنین روی اهمیت مراقبت از اقیانوس و ساکنانش تاکید میکنه.

هر قسمت از سریال توت یدک کش کوچولو به موضوعاتی مثل مسئولیت‌ پذیری، پیروی از قوانین و اعتقاد به خود میپردازه. توت از نبوغ خودش برای غلبه کردن بر موانع استفاده می کنه و کودکان رو به مهارت های تفکر انتقادی تشویق میکنه. 

این سریال، آهنگ های جذابی داره که یادگیری رو لذت بخش میکنه. انیمیشنش هم رنگارنگ و زنده‌ است و بندر رو به روشی بصری محرک میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون توت یدک کش کوچولو در وب سایت دوزبانه شو

در کل سریال Toot the Tiny Tugboat با داستان‌ سرایی قوی و آهنگ‌ های جذابش، میتونه گزینه مناسبی برای سرگرم کردن بچه‌ها باشه، که بتونن نهایت لذت رو ازش ببرن. 

از مضامین برجسته اون هم میشه به دوستی، کار گروهی، احترام به محیط زیست و مهارت حل مسئله اشاره کرد.

کارتون Toot the Tiny Tugboat مناسب کودکان 3 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Get Rolling with Otis رو هم برای فرزندتون پخش کنید.