اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا

دانلود کارتون The Lion King 1994

دانلود کارتون The Lion King 1994 ، یا همون کارتون شیر شاه 1 ، فیلمیه که سال ۱۹۹۴ با مدت زمان ۸۹ دقیقه منتشر شد. 

این انیمیشن سینمایی که شاهکاری دیگر از کمپانی والت دیزنی و مناسب کودکان بالای شش ساله، داستان قوی داره و پر از آهنگ‌ های معروفه.

داستان انیمیشن شیر شاه ۱۹۹۴ حول محور سیمبا، توله شیری و پدرش موفاسا میچرخه. سیمبا دل تو دلش نیست که هرچه زودتر شاه بشه. 

اما برادر بدجنس و خبیث موفاسا، اسکار، حسادت میکنه و میخواد خودش شاه باشه. بنابراین نقشه‌ای میکشه تا برادرش رو بکشه و بخاطر این اتفاق، سیمبا رو مقصر جلوه میده تا عذاب وجدان بگیره. 

همین اتفاق هم میفته و سیمبا از اونجا فرار میکنه و تصمیم میگیره که گذشته‌ اش رو فراموش کنه. اون بزرگ میشه اما بعد نالا، دوست بچگیش رو میبینه و نالا درمورد اتفاقاتی که حالا در حضور اسکار میفته رو براش تعریف میکنه.

 

دانلود کارتون The Lion King 1994 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

شاید انیمیشن The Lion King 1994 هدف آموزشی نداشته باشه، اما بچه‌ها درس های زیادی مربوط به خانواده و مسئولیت پذیری یاد میگیرن. 

این فیلم مفاهیمی مثل خانواده، عشق و فداکاری رو بررسی میکنه. تلاش موفاسا برای نجات سیمبا هم دوست داشتن بی حد و اندازه اون رو نشون میده. 

سیمبا هم وقتی بزرگ میشه، متوجه میشه نسبت به پادشاهی پدرش مسئوله.

توی انیمیشن شیر شاه 1 سیمبا به مرور یاد میگیره که چطوری با مشکلاتش رو به رو بشه و چطوری رهبر خوبی باشه. 

اون از خودش شجاعت، استقامت و تواضع رو نشون میده. والدینش هم دلسوز و مهربونن، بنابراین میتونن الگوهای خیلی خوبی برای بچه‌ها باشن.

در رابطه با خشونت حاضر توی فیلم The Lion King 1994 باید گفت سکانس‌ های ترسناک و صحنه‌ های مبارزه بین یه سری حیوانات وجود داره. 

مثلا مثل سکانس مرگ یه شیر پدر، که همین در ادامه فیلم تاثیرات زیادی رو باقی میذاره. البته این مرگ به وضوح اصلا نشون داده نمیشه. 

شخصیت دیگه‌ای بعد از مرگ برادرش، خودش رو مسئول میدونه و در تلاشه تا از شر برادرزاده‌ش خلاص بشه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون شیر شاه 1 1994 در وب سایت دوزبانه شو

به طور کلی، فیلم شیر شاه ۱۹۹۴ یکی از معروف ترین آثار کمپانی دیزنیه. گاهی اوقات شبیه به نوشته‌ های شکسپیر میشه و ممکنه مارو یاد هملت بندازه. 

البته که برای بچه‌ها آهنگ‌ های خاطره انگیز و شخصیت‌ های به یاد موندنی این فیلم، بیشتر تاثیرش رو میذاره و اونارو به شدت جذب میکنه.

کارتون The Lion King 1994 مناسب کودکان 6 سال به بالاست. همچنین میتونین در کنارش، کارتون The Lion Guard رو هم براش پخش کنید.