اپلیکیشن اندروید ۲زبانه شو منتشر شد، دانلود اپلیکیشن

رده سنی
1
1 سال به بالا

دانلود کارتون The Day Henry Met

دانلود کارتون The Day Henry Met ، که با نام فارسی کارتون روزی که هنری رو دیدم شناخته میشه، محصول سال ۲۰۱۵ و مناسب بچه‌ های بالای یکساله. این کارتون ایرلندی اومده به ترویج کنجکاوی، تخیل و سرگرمی پرداخته.

داستان انیمیشن روزی که هنری رو دیدم درباره پسری کنجکاوه، که از هر کسی که ملاقات میکنه، یه چیز جدیدی یاد میگیره. هنری این شانس رو داره که هر روز با یه نفر جدید مثل کیک تولد، طوطی و ماه ملاقات کنه. بعد از اینکه اونهارو بیشتر شناخت، به ماجراجویی‌  هایی می‌پردازه و کارهایی رو که دوست جدیدش انجام میده رو به اشتراک می‌ذاره و انجام میده. اون همیشه خوش برخورد و مودبه.

 

دانلود کارتون The Day Henry Met زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن The Day Henry Met تعامل شخصیت اصلی با چیزهایی مثل طوطی، توپ فوتبال و ماه رو داره و این تعامل دلپذیر و مؤدبانه شکل می‌گیره. توضیحاتی که در مورد کاری که اونها انجام می دن، ارائه میشه، به راحتی قابل درکه. هنری وقتی وارد ماجراجویی میشه، بعضی‌ وقتها مضطرب یا نگرانه، اما اطرافیانش بهش قوت قلب میدن و کمکش می‌کنن.

هنری با استفاده از یه سری حقایق، تجربیات خارق العاده ای ایجاد می‌کنه، که در نتیجه هیجان، شادی، اضطراب های گاه به گاه و احساساتی که بچه‌ها می تونن باهاشون ارتباط برقرار کنن رو تجربه می‌کنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون روزی که هنری رو دیدم در وب سایت دوزبانه شو

توی کارتون The Day Henry Met ، هنری منحصر به فرد و جذاب، پسر کنجکاو ما از تخیلش برای تعامل با حیوانات و اشیایی که توی زندگی روزمره باهاشون روبرو میشه، استفاده می‌کنه. درک سوال و جواب‌ها توی این سریال، برای بچه‌ها آسونه. همچنین این انیمیشن، بازی خلاق و تخیل را تشویق می کنه.

سریال روزی که هنری رو دیدم خیلی رنگارنگه و فرصت های سرگرم کننده‌ای برای یادگیری چیزای جدید به بچه‌ها‌ نشون میده، که چجوری با این ایده‌های جدید سرگرم بشن.

این انیمیشن مناسب کودکان 1 سال به بالاست و دیدنش به شدت توصیه میشه. پس اگر فرزندتون یکسالش شده، برای دیدنش لحظه ای درنگ نکنید. همچنین میتونین در کنارش، کارتون Pocoyo رو هم براش پخش کنین تا مکمل همدیگه باشن.