اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
9
9 سال به بالا

دانلود کارتون The Angry Birds Movie 2016

دانلود کارتون The Angry Birds Movie 2016 ، یا همون کارتون پرندگان خشمگین ، انیمیشن کمدیه که سال ۲۰۱۶ بر اساس مجموعه بازی‌ های ویدیویی محبوب به همین اسم ساخته شده. این انیمیشن که ۹۷دقیقه‌ است، مناسب کودکان بالای نه ساله.

انیمیشن پرندگان خشمگین ۲۰۱6 ماجراهای پرندگان بی پرواز جزیره پرندگان رو دنبال میکنه که اغلب زندگی شاد و آرامی دارن. 

داستان فیلم حول محور قرمز، پرنده ای تنها و خشمگینه که مجبور میشه توی کلاس مدیریت خشم توی جزیره پرندگان شرکت کنه. 

قرمز، همراه با چاک بیش فعال و بمب انفجاری، طرد شده از جامعه پرندگان شاد هستن. 

با این حال، وقتی خوک‌ های سبز فریبنده از جزیره پیگی، شروع به سرقت تخم‌ های پرندگان می‌کنن، عصبانی‌ ترین پرندگان  قرمز، چاک، و بمب با هم متحد میشن تا تخم‌ هایشان رو پس بگیرن.

 

دانلود کارتون The Angry Birds Movie 2016 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن The Angry Birds Movie 2016 عموماً مورد استقبال قرار گرفت و بخاطر سبک بصری، طنز، صداپیشگان جذاب و وفادار موندن به روح بازی اصلی موبایل، مورد تحسین قرار گرفت. 

این یه موفقیت توی گیشه بود و بیشتر از ۳۵۰ میلیون دلار در کل جهان فروخت. این موفقیت منجر به توسعه یک دنباله در سال ۲۰۱۹ شد و داستان رقابت پرنده و خوک رو ادامه داد.

جدا از سه شخصیت اصلی فیلم پرندگان خشمگین ۲۰۱۶ رد، چاک و بمب، کلی شخصیت دیگه داریم مثل ماتیلدا، مربی مدیریت خشم مادر و مایتی ایگل که قهرمان افسانه‌ای اما گوشه گیریه، و در نهایت استلا، پرنده صورتی که با سه تاشون دوست میشه.

با توجه به شناختی که از بازی پرندگان خشمگین داریم، میدونیم که این فیلم خالی از صحنه‌ های جنگی و انفجار نیست. پرنده‌ ها از ساختمون پرتاب میشن، پرنده‌ ها و خوک‌ ها به جون هم افتادن و بهم مشت و لگد میزنن. البته همه اینها توی پرندگان خشمگین و ژانری که داره، دور از انتظار نیست. پس هنگام پخش این انیمیشن، به این موارد توجه داشته باشین.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون پرندگان خشمگین ۲۰۱6 در وب سایت دوزبانه شو

همونطور که گفته شد، فیلم The Angry Birds Movie 2016 عموماً مورد استقبال قرار گرفت و چون تونست همون سبک بصری و طنز بازی پرندگان خشمگین رو روی صفحه نمایش بزرگ‌ تری بیاره، به شدت تحسین برانگیز شد. 

سکانس های خنده دار و اکشنی که داره، بچه‌ها رو به هیجان وا میداره و از دیدنش لذت میبرن.

انیمیشن The Angry Birds 2016 مناسب کودکان 9 سال به بالاست. در کنارش میتونین کارتون The Magician's Elephant 2023 رو هم برای فرزندتون پخش کنید.