اپلیکیشن اندروید ۲زبانه شو منتشر شد، دانلود اپلیکیشن

دانلود کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019

دانلود کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019

رده سنی
4
4 سال به بالا

دانلود کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019

دانلود کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019 ، این انیمیشن سینمایی محصول کشور آمریکاست و بچه ها اون رو با اسم انیمیشن هیولاهای معرکه: اولین هالووین ویدا 2019 میشناسن.

همچنین برخی از بچه ها اون رو با عنوان کارتون ابر هیولاها: اولین هالووین ویدا 2019 هم میشناسن.

فرزند شما قراره در مسیر پرورش کودک دوزبانه با این کارتون بمدت 24 دقیقه در معرض مستقیم زبان انگلیسی قراره بگیره و با موضوعات جدیدی آشنا بشه.

 

دانلود کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن Super Monsters: Vida's First Halloween 2019 درباره شخصیت های هیولاهای قهرمان است که تصمیم دارن اینبار دوستشون رو هم به هالووین دعوت کنن.

دوستشون ویدا اولین باره که قراره به جشن هالووین بره ، پس بخاطر همین کمی عصبی و نگرانه. حالا شخصیت های اصلی داستان دست بکار میشن تا ترس ویدا رو از بین ببرن.

شما میتونین با استفاده از این کارتون فرزندتون رو با موضوعات جدیدی آشنا کنین که این کارتون میتونه به فرزندتون در کنترل ترس و بر غلبه بر ترسش کمک کنه.

 

تماشای آنلاین کارتون هیولاهای معرکه: اولین هالووین ویدا 2019 زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون Super Monsters: Vida's First Halloween 2019 برای کودکان 4 سال به بالا تولید شده که هنگام تهیه اش به این نکته توجه ویژه داشته باشین.

همچنین دقت داشته باشین که با تماشای این نوع کارتون ها همراه با فرزندتون ، هم روند آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم سریع تر پیش میره.

و هم انیمیشن Super Monsters Vidas First Halloween 2019 و امثال این کارتون ها میتونن به کودک در کنترل ترس و غلبه بر اون و کار تیمی بسیار کمک کنن.

اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده ، حتما سعی کنین کارتون Jessica's Big Little World رو هم براش تهیه کنین تا مکمل همدیگه باشن.