اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
5
5 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Robot Trains

دانلود کارتون Robot Trains ، که به فارسی با نام کارتون قطارهای رباتی یا همینطور کارتون قطار ربات‌ ها شناخته میشه، سریال انیمیشنیه که خاستگاهش کره جنوبیه. 

این سریال ترکیبی از عناصر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلیه و مخاطبین هدفش کودکان خردسال، مخصوصا کودکان بالای پنج ساله.

توی انیمیشن قطارهای رباتی ، داستان توی دنیای قطاری اتفاق میفته، سرزمینی که اونجا قطارهای حساسی زندگی میکنن که میتونن به ربات تبدیل بشن. 

شخصیت‌ های اصلی، گروهی از قطارهای قهرمانن که با اسم قطارهای رباتی شناخته میشن و با هم همکاری میکنن تا از دنیای قطار در برابر تهدیدات و تبهکاران مختلف، محافظت کنن.

 

دانلود کارتون Robot Trains زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Robot Trains حول محور ماجراهای کی، آلف، اردک و سلی میچرخه که به ترتیب به ربات‌ های کیتو، آلفی، دیزل و ویکتور تبدیل میشن. 

هر شخصیت، توانایی ها و شخصیت های منحصر به فرد خودشو داره، که تنوع و پویایی کار گروهی رو به گروه اضافه میکنه.

در طول قسمت‌ های انیمیشن قطار ربات ها ، شخصیت‌ ها با چالش‌ های مختلفی مواجه میشن، مشکلات رو حل میکنن و درس‌ های ارزشمندی در مورد دوستی، کار گروهی و پشتکار یاد میگیرن. 

این سریال شامل سکانس‌ های اکشن، دگرگونی‌ های قطاری هیجان‌ انگیز و آموزه‌های اخلاقی مناسب برای مخاطبان جوانه.

 

تماشای آنلاین کارتون قطارهای رباتی زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

سریال Robot Trains انیمیشن های رنگارنگ و ترکیبی از CGI و تکنیک های انیمیشن دو بعدی سنتی داره. هدفش سرگرم کردن کودکان با داستان سرایی سریع، شخصیت های جذاب و ساختن جهانی تخیلیه.

باید گفت کارتون قطارهای رباتی فصل ها و قسمت های مختلفی داره که هر کدوم داستان ها و ماجراهای خاص خودشو داره. 

این سریال توی کشورهای مختلف، محبوبیت پیدا کرده و کالاهایی مثل اسباب‌ بازی‌ ها و کتاب‌ های مرتبط با شخصیت‌ ها و دنیای قطاری رو تولید کرده.

این کارتون مناسب کودکان بالای 5 ساله. پس حتما این کارتون زیبا رو برای فرزندتون پخش کنید. همچنین در کنارش میتونین کارتون The Airport Diary رو هم برای فرزندتون پخش کنید.