اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
10
10 سال به بالا

دانلود کارتون Puss in Boots: The Last Wish 2022

دانلود کارتون Puss in Boots: The Last Wish 2022 ، این فیلم سینمایی محصول کشور آمریکاست و بچه ها این روزا اونو با اسم انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو میشناسن.

مدت زمان کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو در حدود 102 دقیقه است که فرزند شما قراره در مسیر پرورش کودک دوزبانه، این مدت زمان رو در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره.

این کارتون علاوه بر کمک به آموزش زبان انگلیسی بصورت غیر مستقیم، میتونه فرزند شما رو با مسائل مختلف و مفید زیادی آشنا کنه، که در ادامه به اونا هم خواهیم پرداخت.

 

دانلود کارتون Puss in Boots: The Last Wish 2022 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Puss in Boots The Last Wish 2022 درباره گربه چکمه پوش معروفمون هست که متوجه میشه اشتیاقش به ماجراجویی از بین رفته.

همچنین اون میفهمه که 8 تا از 9 جون خودش رو از دست داده، حالا برای اینکه دوباره حس و اشتیاقش به ماجراجویی رو بدست بیاره و جون های خودش رو برگردونه، باید کاری بکنه.

گربه چکمه پوش ما تصمیم میگیره که ماجراجویی بزرگی رو شروع کنه تا با پیدا کردن چیزی با عنوان "آخرین آرزو" به خواسته های خودش برسه.

کارتون Puss in Boots میتونه به کودک آموزش بده که هر چی که میخواد رو در خانواده میتونه پیدا کنه و خانواده محفل عشق و پایداری هست.

 

تماشای آنلاین کارتون Puss in Boots: The Last Wish 2022 زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

همچنین در این کارتون کمک به دیگران هم از اهمیت زیادی برخوردار هست که کودک با تماشای این کارتون متوجه میشه که این کار چقدر میتونه مفید و خوب باشه.

کارتون Puss in Boots: The Last Wish مخصوص کودکان 10 سال به بالا تولید شده که به این نکته توجه ویژه داشته باشین.

همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومد حتما کارتون Antz 1998 رو هم براش تهیه کنین تا مکمل آموزشی هم باشن.