اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
7
7 سال به بالا

دانلود کارتون Onward 2020

دانلود کارتون Onward 2020 ، یا همون کارتون به پیش ، یه فیلم ماجراجویی و فانتزی محصول استودیوی انیمیشن پیکسار هست که سال ۲۰۲۰ منتشر شد. 

این فیلم که مناسب کودکان بالای هفت ساله، توی یه دنیای فانتزی حومه شهر مدرن اتفاق میفته که توش موجودات جادویی مثل جن ها، ترول ها و سنتورها با فناوری، همزیستی میکنن.

داستان انیمیشن به پیش ۲۰۲۰ حول محور دو برادر جن نوجوان به اسم‌ های ایان و بارلی لایت‌فوت میچرخه، که در تلاشن تا برای یه روز دیگه هم که شده با پدر مرحومشون زندگی کنن. 

توی روز تولد ۱۶ سالگی ایان، مادرشون یه عصای جادویی و یه طلسم به اونها میده که میتونن باهاش پدرشون رو به مدت ۲۴ ساعت برگردونن. 

با این حال، طلسم اشتباه پیش میره و اونها فقط میتونن نیمه پایینی پدرشون رو احیا کنن. توی مسابقه ای با زمان، این دو برادر راهی سفر میشن تا گوهر جادویی دیگه‌ای رو پیدا کنن، که طلسم رو قبل از بسته شدن پنجره ۲۴ ساعته کامل میکنه.

 

دانلود کارتون Onward 2020 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی فیلم Onward 2020 همونطور که ایان و بارلی با چالش ها و موانع مختلفی روبرو میشن، به قدرت برادری، قدرت درونی و اهمیت پذیرش ویژگی های منحصر به فردشون پی میبرن. 

در طول راه، اونها با موجودات خارق العاده روبرو میشن، توی مناظر خائنانه حرکت می کنن و سحر و جادوی پنهان درونشون را باز میکنن.

فیلم به پیش ۲۰۲۰ به بررسی مضامینی مثل از دست دادن، اندوه و اشتیاق برای ارتباط با عزیزان می پردازه. 

همینطور طنز، ماجراجویی و لحظات صمیمانه رو ترکیب میکنه تا داستانی رو ارائه بده که با مخاطبین توی هر سنی، طنین انداز بشه. 

این کارتون به این ایده هم اشاره میکنه که جادوی واقعی رو میشه توی لحظات عادی و پیوندهایی که با اطرافیانمون ایجاد میکنیم، پیدا کرد.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون به پیش ۲۰۲۰ در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Onward 2020 خلاقیت و توجه به جزئیات رو به نمایش گذاشته که پیکسار به این ویژگی معروفه. 

این فیلم بخاطر داستان متقاعد کننده، اجرای صدای قوی و تواناییش توی ایجاد تعادل بین عمق احساسی و طنز آرام، نقدهای مثبتی دریافت کرده. 

در حالی که اکران سینماییش تحت تأثیر همه گیری کرونا بوده، از طریق انتشار دیجیتال و پلتفرم های پخشش، تونسته به محبوبیتی که باید دست پیدا کنه.

خشونت زیادی توی انیمیشن به پیش ۲۰۲۰ دیده نمیشه، اما صحنه‌ های حساس وجود داره. همونطور که گفتیم موضوع داستان مرگ یه پدره، که ممکنه برای یه سری از بچه‌ ها ناراحت کننده باشه، و اینکه توی ماجراجویی‌ هایی که این دو برادر دارن، اتفاقات مختلفی میفته و خطراتی هم اونها رو تهدید میکنه، اما به کسی آسیب شدیدی وارد نمیشه.

انیمیشن Onward مناسب بچه های 7 سال به بالاست. در کنارش پیشنهاد میکنیم کارتون Dolphin Boy 2022 رو هم برای فرزندتون پخش کنید.