اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
2
2 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Numberjacks

دانلود کارتون Numberjacks ، که به نام کارتون نامبر جکس یا کارتون اعداد فنری معروفه، انیمیشنی بریتانیاییه که سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ پخش شد. 

این سریال که مناسب کودکان دو تا پنج ساله، ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشنه، که بتونه یه تجربه آموزشی و سرگرم کننده برای بچه‌ها ایجاد کنه.

شخصیت های اصلی انیمیشن نامبر جکس ، ابرقهرمانان متحرکی به اسم اعداد فنری هستن. هر کدوم از اونها نشون دهنده یه عدد متفاوت از صفر تا نُه هست و شخصیت و توانایی های منحصر به فرد خودشو داره. 

این اعداد فنری توی مخفیگاهی زندگی می کنن، جایی که با هم کار میکنن تا مسائل ریاضی رو حل کنن و شرورهای مزاحم رو شکست بدن.

 

دانلود کارتون Numberjacks زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Numberjacks از سناریوهای داستان گویی و حل مسئله برای آموزش مفاهیم پایه اعداد و توسعه مهارت های ریاضی به کودکان استفاده میکنه. 

شماره جک ها برای کشف مفاهیمی مثل شمارش، الگوها، شکل ها و محاسبات ساده، درگیر ماجراهای هیجان انگیزی میشن. اونها از کار گروهی، تفکر انتقادی و استدلال منطقی برای غلبه بر چالش ها و نجات روز، استفاده میکنن.

انیمیشن اعداد فنری آهنگ های جذاب، تصاویری رنگارنگ و شخصیت های بامزه‌ای داره، که توجه کودکان رو جلب میکنه و باعث میشه اونها از یادگیری لذت ببرن. 

هدف این کارتون، ایجاد یه نگرش مثبت نسبت به ریاضیاته و به کودکان کمک میکنه تا در حین رشد، پایه ای برای درک بیشتر ریاضیات ایجاد کنن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون نامبر جکس در وب سایت دوزبانه شو

مجموعه Numberjacks بخاطر تواناییش توی دسترسی به مفاهیم ریاضی و سرگرم کننده برای کودکان خردسال، ترویج مهارت های حساب و توانایی حل مسئله به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب، مورد ستایش قرار گرفته.

کارتون Numberjacks مناسب کودکان 2 سال به بالاست، و میتونه انتخاب خوبی برای فرزندتون، هم برای پرورش کودک دوزبانه و هم آموزش ریاضیات باشه. در کنارش توصیه میکنیم کارتون Pocoyo رو هم برای فرزندتون پخش کنید.