اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
سطح
بذر : بذر زبان رو بکار، پیش زمینه رو آماده کن
مکالمه
مکالمه در حد متوسط است
پیام آموزشی
همه چی تموم، اینو از دستش نده
خشونت
بدون صحنه های خشن
ترسناک
هیچ صحنه ترسناکی در کارتون نیست
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Mouk

دانلود کارتون Mouk ، که توی فارسی با اسم‌ های کارتون موک یا کارتون سفر‌های موک معروفه ، سریالیه که سال ۲۰۱۱ پخش شد و مناسب کودکان بالای سه ساله. 

این کارتون ماجراهای خرسی در حال حرکت روی کره زمین به اسم موک و بهترین دوستش، چاواپا، یه موش کوچولوی دوچرخه سوار رو دنبال میکنه. 

اونها با هم سفرهای هیجان انگیزی رو در کل جهان شروع میکنن، از کشورهای مختلف دیدن میکنن و فرهنگ های متنوعی رو تجربه میکنن.

هر قسمت از انیمیشن موک بچه‌ها رو به مقصد جدیدی میبره و بهشون اجازه میده تا با کشورها، آداب و رسوم و سنت های مختلف آشنا بشن. 

 

دانلود کارتون Mouk زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

موک و چاواپا با شخصیت‌ های محلی روبرو میشن، دوست میشن و توی فعالیت‌ های فرهنگی شرکت میکنن، و مناظر پر جنب و جوش و نشونه‌ های هر مکان رو کشف میکنن. 

این کارتون با هدف تقویت قدردانی از تنوع جهانی و ترویج کنجکاوی در مورد جهان هست.

انیمیشن Mouk انیمیشن های رنگارنگ، آهنگ های جذاب و محتوای آموزشی رو ترکیب میکنه، تا برای بچه‌ها سرگرم کننده و جذاب باشه و هم آموزنده. 

این سریال مضامینی مثل دوستی، احترام و تفاهم رو برجسته میکنه، و روی اهمیت پذیرش تفاوت‌ های فرهنگی و جشن گرفتن شباهت‌ ها تاکید میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون موک در وب سایت دوزبانه شو

سبک بصری کارتون موک طراحی جذاب و غریب، با مناظر تخیلی داره. شخصیت هاش هم تخیل بچه‌ها رو تقویت می‌کنه. 

از طریق ماجراجویی‌ های موک و چاواپا، بچه‌ها تشویق میشن تا یه جهان‌ بینی باز و فراگیر ایجاد کنن. 

موک با دو فصل، کاوشی مفرح و آموزشی توی جهان، ارتقای آگاهی فرهنگی و پرورش حس کنجکاوی و ماجراجویی رو برای بچه‌ها فراهم کرده.

سریال Mouk مناسب کودکان 3 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون 3 سالش شده، حتما این کارتون زیبا رو براش پخش کنین. در کنارش پیشنهاد میکنیم کارتون Kid-E-Cats رو هم برای فرزندتون پخش کنید.