اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Mouk

دانلود کارتون Mouk ، که توی فارسی با اسم‌ های کارتون موک یا کارتون سفر‌های موک معروفه ، سریالیه که سال ۲۰۱۱ پخش شد و مناسب کودکان بالای سه ساله. 

این کارتون ماجراهای خرسی در حال حرکت روی کره زمین به اسم موک و بهترین دوستش، چاواپا، یه موش کوچولوی دوچرخه سوار رو دنبال میکنه. 

اونها با هم سفرهای هیجان انگیزی رو در کل جهان شروع میکنن، از کشورهای مختلف دیدن میکنن و فرهنگ های متنوعی رو تجربه میکنن.

هر قسمت از انیمیشن موک بچه‌ها رو به مقصد جدیدی میبره و بهشون اجازه میده تا با کشورها، آداب و رسوم و سنت های مختلف آشنا بشن. 

 

دانلود کارتون Mouk زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

موک و چاواپا با شخصیت‌ های محلی روبرو میشن، دوست میشن و توی فعالیت‌ های فرهنگی شرکت میکنن، و مناظر پر جنب و جوش و نشونه‌ های هر مکان رو کشف میکنن. 

این کارتون با هدف تقویت قدردانی از تنوع جهانی و ترویج کنجکاوی در مورد جهان هست.

انیمیشن Mouk انیمیشن های رنگارنگ، آهنگ های جذاب و محتوای آموزشی رو ترکیب میکنه، تا برای بچه‌ها سرگرم کننده و جذاب باشه و هم آموزنده. 

این سریال مضامینی مثل دوستی، احترام و تفاهم رو برجسته میکنه، و روی اهمیت پذیرش تفاوت‌ های فرهنگی و جشن گرفتن شباهت‌ ها تاکید میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون موک در وب سایت دوزبانه شو

سبک بصری کارتون موک طراحی جذاب و غریب، با مناظر تخیلی داره. شخصیت هاش هم تخیل بچه‌ها رو تقویت می‌کنه. 

از طریق ماجراجویی‌ های موک و چاواپا، بچه‌ها تشویق میشن تا یه جهان‌ بینی باز و فراگیر ایجاد کنن. 

موک با دو فصل، کاوشی مفرح و آموزشی توی جهان، ارتقای آگاهی فرهنگی و پرورش حس کنجکاوی و ماجراجویی رو برای بچه‌ها فراهم کرده.

سریال Mouk مناسب کودکان 3 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون 3 سالش شده، حتما این کارتون زیبا رو براش پخش کنین. در کنارش پیشنهاد میکنیم کارتون Kid-E-Cats رو هم برای فرزندتون پخش کنید.