رده سنی
6
6 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Moley

دانلود کارتون Moley ، که در زبان فارسی بچه ها اونو با عنوان انیمیشن مولی میشناسن، محصول سال 2021 کشور انگلستان است، که بدلیل استقبال بچه ها تولیدش تمدید شد.

این کارتون در طول پخش خودش در 1 فصل تولید شده است، که جمعا شامل 52 قسمت جذاب و آموزشی میشه.

کارتون مولی میتونه فرزند شما رو بمدت 9 ساعت و 30 دقیقه در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده، تا زبان انگلیسی رو راحت تر بتونه یاد بگیره.

 

دانلود کارتون Moley زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Moley درباره یه موش کور بامزه بنام مولی هستش، که در اعماق لانه ای در زیر قلعه ویندزور، در شهر شلوغ مولی تاون زندگی میکنه. 

مولی حافظ دفتر جادویی هست، که باید از اون محافظت کنه. در هر قسمت، مولی با چالشی جدید در شهر روبرو میشه، که باید به جمعیت اون شهر کمک کنه تا اون چالش رو حل کنن.

در این کارتون فرزند شما علاوه بر اینکه میتونه زبان انگلیسی رو بصورت غیرمستقیم یاد بگیره، همچنین با موضوعات جدیدی هم قراره آشنا بشه، که در زندگیش بسیار کمکش خواهند کرد.

در انیمیشن Moley فرزند شما قراره با انواع احساسات آشنا بشه و بتونه اونا رو درک کنه و از هم تفکیک کنه.

همچنین این کارتون کودک رو با کار تیمی آشنا میکنه تا بتونه با نحوه کار تیمی آشنا بشه و در کارهای گروهی مدرسه و خارج از مدرسه از بقیه بهتر عمل کنه.

 

تماشای آنلاین کارتون Moley زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

همچنین در این انیمیشن احترام به دیگران هم مورد تاکید سازندگان بوده، تا کودک یاد بگیره که به همه احترام بزاره.

شخصیت اصلی انیمیشن مولی در کارهاش پشتکار داره، مثبت اندیشه و کنجکاوه. اینها خصلت های مثبت یه آدم موفق هستن، که فرزند شما میتونه اونها رو با تماشا کردن این کارتون یاد بگیره.

کارتون Moley مخصوص کودکان 6 سال به بالاست، که باید در تهیه این کارتون به این نکته توجه ویژه داشته باشین.

علاوه بر این اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، 2 زبانه شو توصیه میکنه حتما کارتون Stillwater رو هم براش تهیه کنین تا مکمل آموزش زبان انگلیسی هم باشن.

در پایان اگر سوالی در زمینه پرورش کودک چند زبانه دارین میتونین تمامی سوالات خودتون رو از بخش پشتیبانی پنل کاربری خودتون با کارشناس مربوطه مطرح کنین تا راهنماییتون کنن.