اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Little Einsteins

دانلود کارتون Little Einsteins ، که با اسم‌ کارتون انیشتین کوچولو یا کارتون دانشمند کوچولو معروفه، سریالی آمریکاییه که سال ۲۰۰۵ پخش شد. 

این سریال که دو فصل داره و مناسب کودکان بالای چهار ساله، ماجراهای چهار دوست جوان به اسم‌ های لئو، جون، کوئینسی و آنی رو دنبال میکنه، که با کشتی موشکی جادوییش وارد ماموریت‌ هایی توی کل دنیا میشن.

فرض اصلی انیمیشن انیشتین کوچولو ، تشویق یادگیری و کاوش از طریق داستان گویی جذاب و بازی ویدیویی تعاملیه. 

هر قسمت، ماموریت خاصی مثل نجات یه حیوان، کمک به فرد نیازمند یا کشف یه مکان جدید رو به گروه تکلیف میکنه. 

وقتی اونها توی مسیرشون توی این ماجراجویی حرکت میکنن، شخصیت ها با شگفتی های طبیعی و فرهنگی مختلفی روبرو میشن، و این جوری ارائه میشه که بچه‌ها رو آموزش میده و همینطور الهام‌ بخشه براشون.

 

دانلود کارتون Little Einsteins زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

تمرکز آموزشی انیمیشن Little Einsteins ریشه توی موسیقی کلاسیک، هنر و علم داره، چون شخصیت ها اغلب از دانش و مهارت های حل مسئله‌شون برای غلبه بر چالش ها استفاده میکنن. 

هدف این کارتون، پرورش قدردانی از هنر، ترویج کار گروهی و پرورش حس کنجکاوی و شگفتی در مورد جهانه. 

کارتون انیشتین کوچولو بخاطر سبک بصریش متمایزه، چون انیمیشن سه بعدی رایانه ای رو با عناصر طراحی شده با دست، ترکیب میکنه و زیبایی منحصر به فرد و پر جنب و جوشی رو ایجاد میکنه. 

آهنگ به یاد موندنی و آهنگ های موسیقی باحال سریال، به جذابیت اون و آموزشی بودنش کمک میکنه.

 

تماشای آنلاین کارتون انیشتین کوچولو زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

در طول دو فصل سریال Little Einsteins با ماجراهای تخیلی، شخصیت های دوست داشتنی و فرصت هایی برای یادگیری تعاملی، بچه‌ها رو مجذوب خودش کرده. 

این سریال بخاطر تواناییش توی ترکیب سرگرمی و آموزش، مورد ستایش قرار گرفته و اون رو به یه انتخاب محبوب بین والدین و مربیان تبدیل کرده.

کارتون Little Einsteins مناسب کودکان 4 سال به بالاست. توصیه میکنیم که حتما این کارتون زیبا رو برای فرزندتون پخش کنید. در کنارش میتونید از کارتون هایی نظیر کارتون Bluey برای تقویت زبان فرزندتون استفاده کنین.