اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
سطح
جوانه : شروع کن، شروع پرورش کودک 2 زبانه
مکالمه
کارتون سرتاسر مکالمه است
پیام آموزشی
یه تیر و دو نشان، هم آموزش زبان و هم کلی نکات مثبت آموزشی
خشونت
بدون صحنه های خشن
ترسناک
هیچ صحنه ترسناکی در کارتون نیست

دانلود کارتون La Famille Trompette زبان فرانسوی

دانلود کارتون La Famille Trompette زبان فرانسوی ، همان طور که از اسمش مشخصه محصول کشور فرانسه است، که در سال 2007 پخش شد و تا 2010 پخش اون ادامه داشت.

بچه ها انیمیشن La Famille Trompette زبان فرانسوی رو با اسم کارتون خانواده ترومپت زبان فرانسوی میشناسنش و عاشق شخصیت های جذاب اون میشن.

کارتون خانواده ترومپت در طول پخش 4 ساله خودش در 2 فصل تولید و پخش شد، که جمعا شامل 52 قسمت جذاب و آموزشی میشه.

مدت زمان هر قسمت از این کارتون به زبان فرانسوی در حدود 15 دقیقه است، که قراره فرزند شما رو در حدود 13 ساعت در مسیر پرورش کودک چند زبانه در معرض مستقیم زبان فرانسوی قرار بده.

 

دانلود کارتون La Famille Trompette زبان فرانسوی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون La Famille Trompette بر گرفته از کتابی با همین نام به قلم جیل مورفی است، که بدلیل محبوب شدنش در انگلیستان هم منتشر شد.

داستان کارتون روی یک خانواده از فیل های انسان نما تمرکز داره، که جثه بسیار بزرگی دارن. 

انیمیشن خانواده ترومپت 8 شخصیت اصلی داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن، که در طول انیمیشن برای کودک میتونن الگوی آموزشی خوبی باشن.

توی این خونواده، همه مراقب همدیگه هستن و به همدیگه کمک میکنن تا بتونن مشکلاتشون رو رفع کنن، که این امر باعث میشه فرزند شما هم این حس رو در خودش تقویت کنه.

در طول کارتون، نکات آموزشی زیادی به کودک معرفی میشه تا بتونه در کنار یاد گیری زبان فرانسوی، نکات آموزشی دیگه ای رو هم یاد بگیره که باعث رشد و پرورش استعدادش بشه.

 

آموزش زبان فرانسوی با تماشای کارتون خانواده ترومپت در وب سایت دوزبانه شو

کارتون La Famille Trompette مناسب کودکان 3 سال به بالا تولید شده، پس اگه فرزندتون 3 سالش شده، حتما این کارتون رو براش در مسیر پرورش کودک دوزبانه تهیه کنین.

همچنین 2 زبانه شو توصیه میکنه که اگه فرزندتون از کارتون خانواده ترومپت زبان فرانسوی خوشش اومده ،حتما کارتون Paco, Nouky & Lola زبان فرانسوی رو هم براش تهیه کنین تا مکمل آموزشی هم باشن.

اگر در هر زمان از پرورش کودک 2 زبانه سوالی براتون پیش اومد یا دچار مشکل شدید، حتما به کارشناسان دو زبانه شو پیام بدین و ازشون راهنمایی بگیرین.