اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
2
2 سال به بالا

دانلود کارتون Inui

دانلود کارتون Inui ، که با نام فارسی کارتون اینویی شناخته میشه، سریالیه که سال 2016 مننشر شد. 

این انیمیشن که مناسب کودکان بالای دو تا پنج ساله، ماجراهای دختر بچه ای به اسم اینویی رو دنبال می کنه، که با دوستاش توی مناظر برفی کاوش می کنه.

انیمیشن اینویی روی زندگی روزمره اینویی توی قطب شمال متمرکزه، که مملو از بازی های سرگرم کننده و تخیلیه. 

اون دنیای خودشو با یه گوزن کانادایی به اسم کرکپات، خرسی به اسم گراوچی و خانم پنگوئن به اشتراک می گذاره. 

اونها با هم زیبایی ها و چالش های محیط قطب شمال رو تجربه میکنن و در مورد طبیعت، دوستی و احترام به محیط اطرافشون، یاد می گیرن.

 

دانلود کارتون Inui زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

از مضامین مهم انیمیشن Inui میشه به دوستی،  همکاری، احترام به طبیعت و بینش فرهنگی اشاره کرد. 

این انیمیشن نگاهی اجمالی به زندگی مردم اینویت داره و ارتباط اونها با طبیعت و محیط اطرافشون رو نشون میده. 

روابط اینویی با دوستاش، اهمیت کار گروهی و احترام متقابل رو برجسته می کنه. همچنین روی زیبایی و شکنندگی اکوسیستم قطب شمال تاکید داره.

سریال اینویی گروهی جذاب از شخصیت‌ های ساکن قطب شمال رو معرفی می‌کنه. از جمله اینویی، دختر جوون، کنجکاو و ماجراجوی اینوئیت، که عاشق ماجراجویی و کاوش اطراف خودشه. 

کرکپات، گوزن ملایم و داناییه که همراه همیشگی اینوییه. گراوچی هم خرسی با ظاهری عبوس اما قلبی نرمه، که اغلب با کارهای محبت آمیزش غافلگیر میشیم. 

خانم پنگوئن هم که مشخصا اهل اینجا نیست و به عنوان مهمون اومده، بازیگوش و پرانرژیه، همیشه هم آماده تفریحه. 

اونها با هم گروهی فشرده رو تشکیل میدن و شادی ها و چالش های زندگی قطب شمال رو تجربه می کنن. تعاملات اونها باهم دوستی، کار گروهی و احترام به طبیعت رو ترویج می کنه.

سریال Inui نگاهی منحصر به فرد و آموزنده به محیط قطب شمال ارائه میده. پیوند اینویی با دوستاش، اهمیت همکاری و وفاداری رو برجسته می کنه. 

همچنین قدردانی از جهان طبیعی و تعادل ظریف اونو تقویت می کنه. ماجراهای اینوی پر از سرگرمی، تخیل و فرصت های یادگیریه. علاوه بر همه اینها، نگاهی اجمالی به فرهنگ و سنت های اینویت هم داره.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون اینویی در وب سایت دوزبانه شو

در کل کارتون Inui برای سرگرمی و آموزش کودکان خردسال طراحی شده و در عین حال، حس کنجکاوی اونارو در مورد قطب شمال و ساکنان اون برانگیخته. 

این انیمیشن، سریالی دلچسب و آموزشیه که بچه‌ها از طریقش با شگفتی های قطب شمال آشنا میشن و همچنین ارزش های مثبت رو ترویج می کنه.

کارتون اینویی مناسب کودکان 2 سال به بالاست. همچنین پیشنهاد میکنیم که کارتون Peep and the Big Wide World رو هم در کنارش برای فرزندتون پخش کنید.