اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4
  • فصل 5

دانلود کارتون Go, Diego, Go

دانلود کارتون Go, Diego, Go ، که با اسم کارتون برو دیگو برو و همینطور کارتون دیگو معروفه، سریالیه که سال ۲۰۰۵ پخش شد. 

این سریال که مناسب کودکان بالای سه ساله، ماجراهای دیگو، پسر عموی دورا رو دنبال میکنه، که درگیر ماموریت‌ های نجات هیجان‌ انگیز و ماجراجویی‌ هایی با موضوع حیوانات میشه.

توی انیمیشن برو دیگو برو ، دیگو پسری هشت ساله‌ است که علاقه زیادی به حیوانات و طبیعت داره. همینطور توانایی خاصی توی ارتباط گرفتن با حیوانات و درک نیازهاشون داره. 

توی هر قسمت، دیگو ماموریت هایی رو برای کمک به حیوانات نیازمند انجام میده که بیشتر، توی زیستگاه های طبیعی اونها اتفاق ميفته. 

 

دانلود کارتون Go, Diego, Go زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

دیگو همراه کوله پشتی قابل اعتمادش و مجموعه ای از ابزارهایی با فناوری پیشرفته، به نجات و محافظت از حیوانات می پردازه، و در عین حال ویژگی ها، زیستگاه ها و حفاظت از اونها رو به بچه‌ها آموزش میده.

انیمیشن Go, Diego, Go عناصر ماجراجویی، حل مسئله و محتوای آموزشی داره. هدفش سرگرم کردن و آموزش کودکان، در مورد جهان طبیعی و اهمیت حفاظت از محیط زیسته. 

از طریق داستان‌ گویی تعاملی و آهنگ‌ های جذاب، «برو، دیگو، برو!» کودکان رو تشویق میکنه تا توی یادگیری و مراقبت از حیوانات و زیستگاهشون، شرکت کنن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون برو دیگو برو در وب سایت دوزبانه شو

در طول اجرای پنج فصلش، سریال برو دیگو برو با انیمیشن های رنگارنگ، شخصیت های جذاب و طبیعت تعاملیش، تونست کودکان رو مجذوب خودش کنه. 

این سریال، تجربه تماشای محتوایی سرگرم کننده و آموزشی رو برای بچه‌ها فراهم کرده، که حس کنجکاوی، همدلی و عشق به طبیعت رو ترویج میکنه.

سریال Go Diego Go مناسب کودکان 3 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون از کارتون Dora the Explorer خوشش اومده، این کارتون رو هم براش پخش کنید.