اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا

دانلود کارتون Frozen 2013

دانلود کارتون Frozen 2013 ، که با اسم‌ های کارتون فروزن یا کارتون منجمد شناخته میشه، فیلمیه که سال ۲۰۱۳ با مدت زمان ۱۰۲ دقیقه منتشر شد و تا حدودی میشه گفت اقتباسی از داستان ملکه برفیه. 

این انیمیشن که مناسب کودکان بالای شش ساله، یه موزیکال قوی و محبوب از کمپانی والت دیزنیه‌.

داستان انیمیشن فروزن ۲۰۱۳ حول محور دو خواهر سلطنتی به اسم‌ های السا و آنا میچرخه. 

خواهر بزرگه، السا، قدرت جادویی داره و میتونه یخ درست کنه. واسه همین برای سرگرمی خواهرش سرزمین یخی جادویی درست میکنه. 

اما وقتی اتفاقی، این قدرت به آنا آسیب میرسونه، والدینشون تصمیم میگیرن السا رو از بقیه آدما دور کنن. 

دو خواهر از اینجا ارتباطشون کم و کمتر میشه. زمانی که والدینشون رو از دست میدن، تخت و تاج به السا میرسه. 

در مراسم تاجگذاری، آنا و پرینس هانس با هم آشنا میشن و اون هم همونجا ازش خواستگاری میکنه. مخالفت السا باعث بحث بین این دو خواهر و عصبانیت السا میشه. 

 

دانلود کارتون Frozen 2013 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

که در نهایت کنترل قدرتش از دستش در میره و بیشتر قلمرو رو یخ فرا میگیره. السا فرار میکنه و مدتی رو توی کوه یخی میگذرونه. 

آنا که خودشو مقصر میدونه، به دنبال خواهرش میره و در طول مسیر با افراد مختلفی آشنا میشه که به کمکش میان.

با اینکه هدف انیمیشن Frozen 2013 بیشتر سرگرم کردن بچه‌هاست تا آموزش به اونها، اما اونها با اهمیت خانواده و وفاداری آشنا میشن. 

همینطور اینکه نباید خیلی زود و عجله‌ای وارد یه رابطه احساسی شد. از مضامین مهم این کارتون میشه به شجاعت، دلسوزی، صداقت، خویشتن داری و ارتباطات‌ اشاره کرد. 

بچه‌ها یاد میگیرن که از توانایی‌ ها و قدرت‌ هاشون نترسن. و اینکه علاقه واقعی زمان میبره و نیاز به تواضع و بخشش داره. ارتباط بین دو خواهر هم به خوبی نشون داده شده.

آنا توی فیلم منجمد ۲۰۱۳ شخصیت شجاع و مهربونی داره و خواهر دوست داشتنی هست. حتی زمانی که همه خواهرش رو یه خطر برای قلمرو میدونن، امیدش رو نسبت به السا از دست نمیده. 

السا هم به مرور متوجه میشه که قدرتش لزوما مخرب نیست، میتونه مفید هم واقع باشه. 

آنا و کریستف در کنار هم یاد میگیرن که علاقه واقعی نیاز به زمان داره، اونا از موانع و چالش‌ های مختلفی در کنار هم عبور میکنن. شخصیت اولاف هم بامزه و وفاداره.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون فروزن 2013 در وب سایت دوزبانه شو

در رابطه با خشونت حاضر توی فیلم Frozen 2013 باید گفت که اوایل داستان، السا ناخواسته به آنا آسیب میزنه که کم مونده بود جونش رو بگیره. 

والدین اونا توی دریا غرق میشن، السا قسمت‌ های مختلفی از قلمرو رو منجمد میکنه، گرگ‌ های وحشی به دنبال آنا و کریستف میرن، السا هیولایی برفی رو درست میکنه که دوباره ناخواسته به آنا آسیب میزنه. 

تو یه سکانس قلب آنا می‌ایسته و به نظر میرسه که تموم بدنش یخ زده. طوفان برفی که از احساسات السا بوجود اومده، هم ممکنه یه سری از بچه‌ های کوچیکتر رو بترسونه.

به طور کلی انیمیشن فروزن ۲۰۱۳ یکی از فیلم‌ های محبوب بین بچه‌هاست. از پرنسس‌ های بامزه و دوست‌ داشتنیش گرفته تا آهنگ‌ های جذابی که برنده جوایز زیادی شد. 

فضای بصری فوق‌ العاده و مضامین مهمی که این کارتون داشت، همه و همه اونو به یه اثر موفق از دیزنی تبدیل میکنه، که بچه‌ها به همراه والدینشون میتونن از دیدنش لذت ببرن.

کارتون Frozen 1 مناسب کودکان 6 سال به بالاست. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون استقبال کرده، پیشنهاد میکنیم کارتون Elena and the Secret of Avalor 2016 رو هم براش پخش کنید.