اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
8
8 سال به بالا

دانلود کارتون Elemental 2023

دانلود کارتون Elemental 2023 ، که با اسم های کارتون المنتال و همچنین کارتون بنیادین شناخته میشه، فیلمیه که سال ۲۰۲۳ با مدت زمان 101 دقیقه منتشر شد. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای هشت ساله، داستان کوتاهی از عشق و تجربه مهاجرت هست.

داستان انیمیشن المنتال ۲۰۲۳ توی شهری به همین اسم اتفاق میفته، جایی که موجوداتی از جنس آب، خاک، باد و آتش کنار هم زندگی میکنن. 

البته قبلیه آتش از بقیه جدا شدن و جدا زندگی میکنن. داستان هم حول محور زوجی از جنس آتش میچرخه، که بعدها صاحب فرزندی به اسم امبر میشن. 

امبر وقتی بزرگ شد، قراره مغازه والدینش رو اداره بکنه. اون بی‌ صبرانه منتظره این اتفاقه و حاضره که خودشو ثابت بکنه. 

اما یه اتفاقی برای مغازه میفته که میتونه منجر به بسته شدنش بشه. یه روز اتفاقی با وید آشنا میشه، موجودی احساسی و آبی، و اون به امبر کمک میکنه تا مغازه والدین پیرش رو سر پا نگه داره.

 

دانلود کارتون Elemental 2023 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

با اینکه ژانر انیمیشن Elemental 2023 فانتزی و تخیلی هست، اما به بچه‌ها مفاهیمی مثل مهاجرت، تبعیض نژادی و روابط میان فرهنگی رو یاد میده. 

همینطور بچه‌ها رو تشویق میکنه به اینکه والدین و کودکان روابط سالمی باهم داشته باشن.

توی فیلم المنتال ۲۰۲۳ بچه‌ها یاد میگیرن که دنبال کردن رویاها در کنار احترام گذاشتن به خانواده اهمیت زیادی داره‌. 

از مضامین مهم این فیلم میشه به دلسوز بودن، همدلی و استقامت اشاره کرد. همینطور مضامینی مثل وظیفه و برتری داشتن یه سریا از بقیه رو هم بررسی میکنه.

شخصیت امبر توی فیلم Elemental 2023 وفاداره و والدینش اونو خیلی دوست دارن. اون گاهی اوقات از کوره در میره و این عواقب سنگینی داره، اما با یه سری تکنیک‌ ها اونو کنترل میکنه. 

اون اوایل فیلم خیلی ذهن بازی نداره، اما به مرور یاد میگیره چطوری با المان‌ های دیگه ارتباط برقرار کنه و باهاشون همکاری کنه. 

از طرفی شخصیت وید احساسیه، حساس و مهربونه. اون و خانوادش زیاد گریه میکنن و احساساتشون رو بروز میدن. با اینکه اون از طبقه‌ ای میاد که برتری بیشتری بهش داده شده، اما ذهن بازی داره، همینطور قلب بزرگی.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون المنتال 2023 در وب سایت دوزبانه شو

در رابطه با خشونت حاضر توی انیمیشن المنتال ۲۰۲۳ باید گفت صحنه‌ های زیادی از انفجار و آتش وجود داره، مقداری بحث و درگیری، صحنه‌ هایی از اتفاقاتی در اثر فشار آب رخ میده، بعضی قسمت‌ ها حتی به موجودات آتش، آسیب می‌رسونه. اگه موجودات آتش هم به بقیه زیاد از حد نزدیک بشن میتونن بهشون آسیب برسونن، موجودات آب هم میتونن به آتش آسیب برسونن.

در کل انیمیشن Elemental به خوبی و با تماثیل زیبایی، تونست مباحثی مثل مهاجرت و تبعیض رو به تصویر بکشه. یکی از فیلمای خوب با ترکیب رنگ‌ های زیبای دیزنی، که میتونه بچه‌ها رو جذب خودش کنه.

کارتون Elemental مناسب بچه های 8 ساله به بالاست. همچنین میتونین در کنارش، کارتون Ferdinand 2017 رو هم تماشا کنید.

نظرات

هلنا هلنا
هلنا هلنا
خیلی عالی بود