اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
7
7 سال به بالا

دانلود کارتون Ferdinand 2017

دانلود کارتون Ferdinand 2017 ، که به فارسی میشه کارتون فردیناند ، فیلمی کمدی خانوادگیه که سال ۲۰۱۷ بر اساس کتاب کلاسیک کودکان به همین اسم ساخته شد. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای هفت ساله، داستان فردیناند، گاو بزرگ اما ملایمی رو دنبال میکنه، که ترجیح میده گلها رو بو کنه تا اینکه توی گاو بازی بجنگه.

توی انیمیشن فردیناند ۲۰۱۷ علیرغم اینکه این گاو طبیعت صلح آمیزی داره، با یه جونور خطرناک، اشتباه گرفته میشه و به مرکز آموزش گاو نر می‌برنش. 

فردیناند که میخواد به خونه‌ اش برگرده، با گروهی از حیوانات نامناسب، از جمله یه جوجه‌ تیغی، یه داشهوند آلمانی و سه چی‌واوای آروم، وارد ماجراجویی میشه. 

اونها با هم نقشه ای برای فرار از کمپ آموزشی و برگشتن به زندگی آروم فردیناند توی مزرعه می کشن.

 

دانلود کارتون Ferdinand 2017 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

در طول مسیر، فردیناند توی انیمیشن Ferdinand 2017 یاد می گیره که روح لطیفش رو در آغوش بگیره و بعداً از اندازه و قدرت بزرگش، برای محافظت از دوستانی که تازه پیدا کرده، در برابر حلقه گاو بازی استفاده کنه. 

این فیلم مضامین فردیت، پذیرش و قدرت دوستی رو بررسی میکنه. صداپیشه‌ های جذاب و بااستعدادی داره. این فیلم طنز، لحظات دلچسب، و انیمیشن پر جنب و جوش و رنگارنگ رو در هم آمیخته، تا این داستان کلاسیک رو زنده کنه.

با توجه ژانر کارتون فردیناند ۲۰۱۷ ، این شخصیت چه بخواد چه نخواد، مجبوره یه سری خشونت‌ ها رو اجرا کنه.  بخصوص توی سکانس‌ های آخر. اما سکانس‌ هایی هم از این حیوون به ظاهر خطرناک رو می‌بینیم که از حیوانات و بچه‌ها محافظت میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون فردیناند ۲۰۱۷ در وب سایت دوزبانه شو

فیلم Ferdinand 2017 بعد از اکران، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که سبک بصری، زمان بندی کمدی و پیام های معنادارش درباره پرهیز از خشونت و صادق بودن با خود رو تحسین کردن. 

همچنین نامزد بهترین انیمیشن بلند در جوایز اسکار شد. در مجموع، «فردیناند» انیمیشن سرگرم کننده و خانوادگیه، که به اصل کتاب اصلی کودک وفادار مونده.

انیمیشن Ferdinand 2017 مناسب کودکان 7 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این انیمیشن خوشش اومده، پیشنهاد می کنیم کارتون Finding Dory 2016 رو هم براش پخش کنید.