اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Dragon Tales

دانلود کارتون Dragon Tales ، یا همون کارتون قصه های اژدها که بچه ها با این اسم میشناسنش، سریالیه که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ پخش شد. 

این سریال که مناسب کودکان بالای سه ساله، توسط خالق کارتون خیابان سسامی ساخته شده و در مورد سفر اژدها و بچه‌ هاست.

انیمیشن قصه‌ های اژدها ماجراهای دو خواهر و برادر به اسم مکس و امی رو دنبال میکنه، که یه مقیاس اژدهای جادویی رو کشف میکنن که بهشون اجازه میده وارد سرزمین اژدها بشن، دنیایی رنگارنگ و عجیب و غریب که اژدهایان دوستانه توش زندگی میکنن. 

توی سرزمین اژدها، مکس و امی با گروهی از اژدهاها از جمله کسی، ارد، زک و ویزی دوست میشن و با هم به ماجراجویی های مختلفی میرن و درس های ارزشمند زندگی رو یاد میگیرن.

 

دانلود کارتون Dragon Tales زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

هر قسمت از انیمیشن Dragon Tales خط داستانی متفاوتی داره و حول موضوعاتی مثل دوستی، حل مسئله و اعتماد به نفس میچرخه. 

این سریال عناصر آموزشی رو هم در بر میگیره و به کودکان مهارت های اجتماعی و عاطفی مهم رو آموزش میده، و در عین حال اونها رو با داستان سرایی تخیلی و جذاب سرگرم میکنه.

سبک سریال قصه‌ های اژدها پر جنب و جوش و از نظر بصری جذابه و دنیای مسحور کننده سرزمین اژدها رو فوق‌ العاده به تصویر میکشه. 

شخصیت‌ های متمایز و پیام‌ های مثبتی که توی هر قسمت منتقل میشه، این کارتون رو بین کودکان خردسال و خانواده‌هاشون محبوب کرده.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون قصه های اژدها در وب سایت دوزبانه شو

سریال Dragon Tales بخاطر مضامین مثبتش، محتوای آموزشی و تواناییش توی سرگرم کردن و جذب بچه‌ ها مورد تحسین قرار گرفته. 

این سریال، کالاهایی رو هم مثل اسباب‌ بازی، کتاب و دی‌وی‌دی تولید کرده، که به کودکان این امکان رو میده تا دنیای اژدها رو فراتر از صفحه تلویزیون کشف کنن.

کارتون Dragon Tales برای کودکان 3 ساله و بالاتر ساخته شده. همچنين اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Waybuloo رو هم براش پخش کنید.