اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
2
2 سال به بالا

دانلود کارتون Dee & Friends in Oz

دانلود کارتون Dee & Friends in Oz ، که به فارسی میشه کارتون دی و دوستان در اوز ، سریالیه که سال ۲۰۲۴ منتشر شد و شامل دو فصله‌. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای دو ساله، ژانر موزیکال داره و بچه‌ها رو تشویق میکنه که بهترین نسخه خودشون باشن.

داستان انیمیشن دی و دوستان در اوز درمورد دختری به اسم دورثی هست که اونو به مخفف " دی " صدا می‌زنن. 

دی درحالی که داره تعطیلات تابستونیش رو کنار مادربزرگش میگذرونه و با دوستاش وقت میگذرونه، خیلی تصادفی با کلیدی ، جادویی پورتالی رو به سمت شهر اوز باز میکنه. 

توی این دنیای خارق‌ العاده، دی با شخصیت‌ های مختلف و متفاوتی از دنیای خودش، مدرسه میره. همه چی از جایی شروع میشه که معلم اونها بهشون ماموریتی میده، تا شهر رو نجات بدن.

 

دانلود کارتون Dee & Friends in Oz زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی هر قسمت از انیمیشن Dee & Friends in Oz دی و دوستاش درس‌ های زیادی میگیرن. مثل همکاری، مهربون بودن و اعتماد به نفس داشتن. 

این درس‌ ها و نکات ، اول توی دنیای واقعی و توسط آدم‌ بزرگها یاد داده میشه و بعدا دوباره توی شهر اوز تکرار میشه. از اونجایی که این سریال موزیکاله، آهنگ‌ ها هم توی ذوق و تخیل بچه‌ ها کمک زیادی میکنه.

از نکات مثبت و مضامین اصلی سریال دی و دوستان در اوز میشه اشاره کرد به کار گروهی، قدردان متفاوت بودن و پیدا کردن صدا و قدرت واقعی خودمون. درس‌ ها و نکات، ابتدا توی هر قسمت، و بعدش درآخر توی آهنگ‌ ها تکرار میشن.

شخصیت اصلی سریال Dee and Friends in Oz مهربون و مثبت‌ اندیشه، و همیشه دوستاش رو حمایت میکنه. البته گاهی اوقات هست که ممکنه اعتماد به نفسش رو از دست بده.

اما اون به نصیحت‌ های بقیه گوش میکنه و هیچوقت کم نمیاره. دوستان دی قوی‌ و خلاقن، و همیشه با هم نهایت همکاری رو دارن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون دی و دوستان در اوز در وب سایت دوزبانه شو

در کل کارتون دی و دوستان در اوز پر از انرژیه و آهنگ‌ های شاد و سرگرم‌ کننده‌ای است. بچه‌ هایی که  به موسیقی علاقه دارن، قطعا با این آهنگ‌ ها لذت می‌برن و کلی بهشون خوش میگذره. 

والدین هم با دیدن این کارتون با خودشون میگن کاش یکی این نصیحت‌ ها رو وقتی بچه بودن بهشون میکرد‌. این سریال با رنگ‌ های زیبا و پر انرژیش، گزینه مناسبی هم برای بچه‌ها و هم والدینشونه.

کارتون Dee & Friends in Oz مناسب کودکان 2 سال به بالاست. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، میتونین کارتون The Day Henry Met رو هم براش پخش کنید.