رده سنی
2
2 سال به بالا

دانلود کارتون CoComelon Lane

دانلود کارتون Cocomelon lane ، که بچه ها اون رو با اسم انیمیشن کوکوملون لین میشناسنش و محصول مشترک کشورهای آمریکا،کانادا، انگلستان و ژاپن است.

این سری از کارتون کوکوملون، نسخه جدیدتر اون هست که کلی ویژگی های آموزشی جدید برای کودک داره، که در ادامه بهشون اشاره میکنیم.

کارتون کوکوملون لین تاکنون در 1 فصل عرضه شده که بمرور فصل های جدیدترش هم منتشر خواهند شد و برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مدت زمان پخش انیمیشن کوکوملون لین در حدود 25 دقیقه است که میتونه فرزند شما رو برای ساعت ها در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده.

 

دانلود کارتون CoComelon Lane زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن Cocomelon lane مانند سری قبلیش ماجراجویی های شخصیت های اصلی کوکوملون رو به تصویر میکشه.

اونها در هر قسمت با هم به ماجراجویی های زیادی میپردازن و در این ماجراجویی ها کلی مسائل جدید رو یاد میگیرن، که فرزند شما با تماشای این کارتون میتونه این مسائل رو بصورت غیر مستقیم هم یاد بگیره.

در این کارتون فرزند شما قراره موضوعات زیادی مثل رفتن به دندون پزشک، اولین بار به خانه کسی رفتن، مراقبت از حیوان خانگی و ... رو یاد بگیره.

 

تماشای آنلاین کارتون کوکوملون لین زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون Cocomelon lane مخصوص کودکان 2 سال به بالا می باشد و اکثر رده های سنی رو شامل میشه.

2 زبانه شو توصیه میکنه که اگر در اول مسیر پرورش کودک 2 زبانه هستین، حتما این کارتون رو تهیه و پخش کنین.

اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، حتما سری اصلی این رو یعنی کارتون Cocomelon رو هم براش تهیه کنین تا مکمل همدیگه باشن.

اگر در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم به مشکل برخوردین و سوالی براتون پیش اومد، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن.