اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
4
4 سال به بالا

دانلود کارتون Camp Snoopy

دانلود کارتون Camp Snoopy ، یا همون کارتون کمپ اسنوپی ، سریالیه که سال ۲۰۲۴ منتشر شد و تا الان یک فصل از اون پخش شده. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای چهار سال هست، ماجراهای جدیدی از گروه بادوم زمینی و اسنوپی رو توی تعطیلات تابستون دنبال میکنه.

توی انیمیشن کمپ اسنوپی ، چارلی براون به همراه گروه بادوم زمینی، برای تعطیلات تابستون به کمپ اسپرینگ میرن. 

از طرفی هم اسنوپی رو داریم که قراره موقعیتش رو به عنوان پیشاهنگ گروهش، از دست بده. چون اون و گروهش تا الان حتی یه دونه مدال هم نگرفتن. 

اسنوپی و گروهش، جایی نزدیک به دریاچه اسپرینگ کمپ میزنن و اونجا چارلی براون بهشون کمک میکنه تا توی مهارت‌ هایی مثل ماهیگیری و کوهنوردی، مدال بگیرن.

 

دانلود کارتون Camp Snoopy زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Camp Snoopy پیام‌ های مثبت زیادی توی خودش داره. مثل اینکه زحمت و سختی کشیدن، از نتیجه اون کار، اهمیت بیشتری داره. و دوستان باید بهم کمک کنن تا از ترس‌ ها عبور کرد. 

البته با توجه به کوتاهی قسمت‌ ها و وجود دوتا روایت داستانی متفاوت، ممکنه بچه‌ ها کمی موقع یاد گرفتن این درس‌ ها گیج بشن.

شخصیت چارلی براون توی کارتون کمپ اسنوپی مهربونه و تلاشش رو میکنه تا مفید واقع بشه و به بقیه کمک کنه. اما عزت نفس نداره و باور کرده که دنیا باهاش بده. 

شخصیت بدجنسی مثل لوسی توی این سریال به نسبت سریال‌ های قبلی، کمتر حضور داره. اما وقتی هم که هست، به چارلی براون و بقیه بچه‌ ها توهین میکنه. 

شخصیت اسنوپی هم گاهی از کوره در میره، چون گروهش از دستوراتش سرپیچی میکنن و مخصوصا وقتی کمک‌ های بی‌ حد و اندازه چارلی براون رو ندید میگیرن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون کمپ اسنوپی در وب سایت دوزبانه شو

خشونت آنچنانی توی سریال Camp Snoopy دیده نمیشه. صحنه‌ هایی هست که دو شخصیت احساس خوبی نسبت به هم ندارن و یا توی موقعیت‌ های خطرناکی میفتن، ولی خب به هیچ‌کس آسیب جدی وارد نمیشه. 

در کل این کارتون لحظات بامزه و خنده‌ داری داره و مثل مجموعه‌ های قبلیش، بچه‌ ها از دیدنش لذت می‌برن.

انیمیشن Camp Snoopy برای کودکان 4 سال به بالاست. همچنین میتونین در کنارش، کارتون Go, Diego, Go رو هم برای فرزندتون پخش کنید.