اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
8
8 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Bread Barbershop

دانلود کارتون Bread barbershop ، یا همون کارتون آرایشگاه آقای نان محصول سال ۲۰۱۹ و مناسب بچه‌ های بالای هشت سال هست. این سریال محصول کشور کره جنوبیه و همونطور که از اسمش مشخصه، درمورد یه تیکه نون انسان‌نما به اسم پیت هستش. توی این کارتون، نون و بقیه دسر‌ها، جان گرفتن و با هم در تعامل‌ هستن.

داستان سریال آرایشگاه آقای نان ، حول محور پیت که صاحب یه آرایشگاه معتبر هست می‌چرخه. پیت اونجا به جای کوتاه کردن مو، دسرهای مختلف رو تزئین می کنه. دسرهایی مثل کیک و شیرینی، برای تزیینات منحصر به فرد و خلاقانه، به آرایشگاه پیت مراجعه می‌کنن. هر دسر، شخصیت و سبک خاص خودش رو داره و پیت هم با استفاده از تخصص و مهارت خودش، تغییراتی رو روی اونها انجام میده.

 

دانلود کارتون Bread barbershop زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Bread Barbershop به موضوعاتی مثل خلاقیت، تخیل و کار گروهی می‌پردازه. پیت و گروهش با هم همکاری می کنن تا طرح های نوآورانه و بصری جذابی برای بهبود ظاهر دسرها ارائه بدن. همچنین اهمیت ابراز وجود، فردیت و پذیرش استعدادهای منحصر به فرد هرکس، توی این کارتون دیده میشه.

بخش‌هایی هست که شخصیت‌ ها توی یخچال متروکه‌ای قرار دارن و یکیشون فکر می‌کنه خون دیده، اما در نهایت می‌فهمن فقط مربای توت‌فرنگی بوده. یا قسمتی هست که نقاشی ها توی یه خونه تسخیر شده ، دوتا از شخصیت‌ هارو می‌ترسونه، اما این اتفاق شاید بچه‌های خیلی کوچولو رو بترسونه. در کل صحنه خشونت آمیزی توی این کارتون وجود نداره.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون آرایشگاه آقای نان در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن آرایشگاه آقای نان با رنگ‌های متنوعش، شخصیت های پر جنب و جوش و داستان سرایی بامزه‌ای که داره ، بچه‌هارو سرگرم می‌کنه. این دنیای عجیب و غریب و تخیلی که توش مواد غذایی جان گرفتن، بچه‌هارو مجذوب خودش می‌کنه.

کارتون Bread barbershop مناسب کودکان 8 سال به بالاست، پس به رده سنی این کارتون توجه داشته باشین. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، میتونین کارتون Stillwater رو هم براش پخش کنین.