اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
5
5 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Angry Birds Toons

دانلود کارتون Angry Birds Toons ، که بچه ها اونو با اسم کارتون پرندگان خشمگین می‌شناسن، سریالی براساس فرنچایز بازی های ویدیویی Angry Birds هست که سال ۲۰۱۳ با سه فصل منتشر شد. این سریال که ژانر کمدی داره، مناسب کودکان بالای پنج ساله.

هر قسمت از انیمیشن پرندگان خشمگین حدودا سه دقیقه‌ است و ادامه ماجراجویی های شخصیت‌ های نمادین پرندگان خشمگین مثل قرمز، چاک، بمب، ماتیلدا و خوک‌های سبز شیطانی رو دنبال میکنه. 

این سریال زندگی روزمره، روابط و درگیری‌ های بین پرندگان و خوک‌ ها رو توی جزایر مربوطه بررسی میکنه.

 

دانلود کارتون Angry Birds Toons زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن Angry Birds Toons موضوعات همیشگی مثل تلاش پرندگان برای محافظت از تخم هاشون، نقشه های مداوم خوک ها برای سرقت تخم ها، و رقابت عمومی و شوخی های رد و بدل شده بین دو طرف رو می‌بینیم. 

سبک بازی و کمدی که توی بازی‌ ها میدیدیم رو اینجا هم داریم و این سریال، تلاش خودش رو کرده تا هیجان و پرجنب و جوش بودن اونها رو حفظ کنه.

خشونت آنچنانی توی سریال پرندگان خشمگین نمی‌ بینیم. با توجه به موضوعی که داره، انتظار جنگ و دعوا و درگیری رو داریم. سکانس‌ های مختلفی از سقوط‌ های طولانی، پرتاب شدن اشیا و انفجار رو داریم، اما در نهایت به هیچکس آسیبی وارد نمیشه و تهش شاید علائمی مثل سرگیجه و باد کردن سر رو توی شخصیت‌ ها ببینیم، که خیلی زود هم خوب میشن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون پرندگان خشمگین در وب سایت دوزبانه شو

در طول سه فصل و در مجموع ۱۰۴ قسمت، سریال Angry Birds Toons تصاویری با اندازه و طنز به طرفداران ارائه داده، که جهان و شخصیت های جهان پرندگان خشمگین رو فراتر از بازی های اصلی موبایل گسترش میده. 

با اینکه مخاطب هدفش بیشتر بچه‌ها هستن، اما طرفداران در تمامی سنین، میتونن از دیدنش لذت ببرن و سرگرم بشن.

کارتون Angry Birds Toons مناسب کودکان 5 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون The Lion Guard رو هم براش پخش کنید.