اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Wonder Pets

دانلود کارتون Wonder Pets ، یا همون کارتون حیوانات خانگی شگفت‌ انگیز ، سریالیه که سال ۲۰۰۶ پخش شد و محبوبیتش رو بین کودکان خردسال به دست آورد. 

این سریال که مناسب کودکان بالای سه ساله، ماجراهای سه حیوون خونگی رو دنبال میکنه: لینیِ خوکچه هندی، مینگ مینگِ جوجه اردک و تاکِ لاک پشت.

داستان انیمیشن حیوانات خانگی شگفت‌ انگیز حول مفهوم کار گروهی و حل مسئله میچرخه. اگر حیوونی نیاز به کمک داشته باشه، به تلفن این حیوونای خانگی که ابرقهرمان هستن، زنگ میزنه. 

اونها هم با قایق پروازشون، وسیله نقلیه کوچیکی که میتونه به حالت های مختلف حمل و نقل تبدیل بشه، خودشونو به حیوون مضطربی که زنگ زده، می‌رسونن .

 

دانلود کارتون Wonder Pets زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن Wonder Pets وقتی به مقصد رسیدن، لینی، مینگ مینگ و تاک همکاری لازم رو انجام میدن تا مشکل رو حل کنن و حیوون نیازمند رو نجات بدن. 

این سریال بیشتر عناصر موسیقی رو در بر میگیره و بچه‌ها رو تشویق میکنه تا مشارکت داشته باشن، چون اینجوری بچه‌ها تشویق میشن تا با هم آواز بخونن و به حیوانات خانگی شگفت انگیز کمک کنن تا راه حل هایی برای چالش هایی که باهاش رو به رو میشن رو پیدا کنن.

سبک کارتون واندر پتس منحصر به فرد و متمایزه، و ترکیبی از عکس های بریده شده از حیوانات و پس زمینه های پر جنب و جوشه. 

هدف این سریال، هم سرگرم کردن و هم آموزش بچه‌ها، با یاد دادن کار گروهی، حل مسئله و همدلی با حیووناست.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون حیوانات خانگی شگفت‌ انگیز در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن واندر پتس بخاطر محتوای آموزشی و داستان سرایی جذابی که داره، به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفته. 

این کارتون بخاطر کارگردانی و آهنگ سازی عالیش، برنده جوایز متعددی شده. در حالی که سریال اصلی سال ۲۰۱۳ تموم شد، حیوونای خونگی شگفت‌ انگیز همچنان مورد علاقه بچه‌ هاست و از پلتفرم‌ های مختلف پخش میشه. 

این انیمیشن دوست داشتنی و به یاد موندنی، تأثیر مثبتی روی آموزش و سرگرمی دوران کودکی گذاشته.

کارتون Wonder Pets برای کودکان 3 ساله و بالاتر ساخته شده. پس اگر فرزندتون 3 سالش شده، حتما این کارتون آموزنده و زیبا رو براش پخش کنید. همچنین در کنارش میتونید کارتون Bing رو هم برای فرزندتون پخش کنید تا مکمل همدیگه باشن.