اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Toot & Puddle

دانلود کارتون Toot & Puddle ، که با نام کارتون توت و پادل شناخته میشه، سریالیه که سال ۲۰۰۸ پخش شد. این کارتون بر اساس مجموعه کتاب کودکان به همین اسم ساخته شده. 

این انیمیشن حول ماجراهای دو دوست صمیمی به اسم های توت و پادل میچرخه، ​​که توی دنیای شگفت انگیزی زندگی میکنن.

توی انیمیشن توت و پادل ، توت یه خوک پرانرژی و ماجراجوئه، در حالی که پادل یه خوک خونه دوست و متفکرتره. 

هر قسمت از سریال توت و پادل ، مضامین مثل دوستی، تخیل و تنوع فرهنگی رو بررسی میکنه، چون این دو شخصیت توی فعالیت‌ های مختلفی شرکت میکنن و در مورد دنیای اطرافشون یاد میگیرن.

 

دانلود کارتون Toot & Puddle زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Toot & Puddle اغلب توت و پادل رو به سفرهایی به نقاط مختلف جهان میبره، و به بچه‌ها اجازه میده فرهنگ ها و سنت های جدید رو کشف کنن. 

شخصیت ها در طول سفرشون با دوستان جدیدی روبرو میشن، آداب و رسوم مختلفی رو تجربه میکنن و درس های مهم زندگی رو در طول مسیر یاد میگیرن.

کارتون توت و پادل داستان سرایی ملایم، انیمیشن رنگارنگ و فضایی گرم و دلنشینی داره. هدف این کارتون، سرگرم کردن و آموزش کودکان، ترویج کنجکاوی، همدلی و عشق به کاوش هست. 

روی ارزش دوستی، قدرت تخیل و قدردانی از فرهنگ های مختلف نیز تأکید میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون توت و پادل در وب سایت دوزبانه شو

سریال Toot & Puddle بچه‌ها رو به یه تجربه تماشای سالم و جذاب ترغیب میکنه و اونها رو تشویق میکنه تا ویژگی های منحصر به فردشون رو در آغوش بگیرن، از تنوع قدردانی کنن و دوستی های قوی رو تقویت کنن.

کارتون Toot & Puddle مناسب کودکان 3 سال به بالاست. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، میتونین کارتون Eva the Owlet رو هم براش پخش کنید.