اپلیکیشن 2زبانه شو منتشر شد : دانلود اپلیکیشن

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Timmy Time بی کلام

دانلود کارتون Timmy Time بی کلام ، یا همون کارتون تیمی تایم ، سریال انگلیسی استاپ موشنه که سال ۲۰۰۹ به عنوان یک اسپین آف از سریال محبوب بره ناقلا ساخته شده. این انیمیشن مناسب بچه‌های بالای سه ساله‌.

انیمیشن تیمی تایم حول محور ماجراهای تیمی، بره‌ای کوچولوئه که توی مهدکودک حیوانات تحصیل می‌کنه. 

هر قسمت روی تیمی و دوستاش تمرکز داره که توی فعالیت های آموزشی و بازی های مختلف شرکت می کنن و در عین حال، درس های ارزشمندی در مورد دوستی، همکاری و حل مسئله یاد میگیرن.

 

دانلود کارتون Timmy Time بی کلام در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Timmy Time در درجه اول خردسالان رو مورد هدف قرار میده و بخاطر داستان سرایی ساده، انیمیشن های رنگارنگ و طنز ملایمش، شناخته شده. 

شخصیت ها شایان ستایش و قابل ارتباط گرفتن هستن و کنجکاوی و معصومیت کودکان خردسال رو تسخیر می کنن. 

این سریال بیشتر مضامین به اشتراک گذاری، همدلی و درک رو در بر می گیره و رفتار اجتماعی مثبت رو بین بچه‌ها ترویج می کنه.

کارتون تیمی تایم به عنوان یه سریال استاپ موشن، دارای مجموعه ها و شخصیت های دقیقیه که کیفیت لمسی و جذابی رو به انیمیشن میبخشه. 

فقدان دیالوگ یا دیالوگ مینیمال، به جلوه های بصری و بیان شخصیت ها اجازه میده تا داستان رو به طور موثر، منتقل کنن و اونو برای کودکان در سراسر جهان در دسترس قرار بدن.

 

تماشای آنلاین کارتون تیمی تایم در وب سایت دوزبانه شو

سریال Timmy Time با استقبال خوبی از سمت مخاطبان مواجه شده و بخاطر محتوای جذاب و متناسب با سنش، محبوبیت زیادی کسب کرده. 

این محیط یادگیری امن و سرگرم کننده‌ای برای بچه‌ها فراهم می کنه، رشد عاطفی‌شون رو تقویت و بازی های تخیلی رو تشویق می کنه.

کارتون Timmy Time بی کلام هستش و مناسب کودکان 3 سال به بالاست. همچنین میتونین در کنارش از سایر کارتون های بی کلام مثل کارتون Hero Dad استفاده کنید.