اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Thomas & Friends: All Engines Go

دانلود کارتون Thomas & Friends: All Engines Go ، که به فارسی میشه کارتون توماس و دوستان: همه به پیش ، مجموعه تلویزیونی هست که شخصیت های محبوب مجموعه توماس و دوستان رو به نمایش میذاره. 

این سریال سال ۲۰۲۱ برای اولین بار پخش شد و درواقع راه اندازی دوباره این فرنچایز هست.

توی انیمیشن توماس و دوستان: همه به پیش ، بچه‌ ها به توماس و دوستانش توی ماجراجویی‌ های هیجان‌ انگیز جدید توی جزیره سودور می‌پیوندن. 

این سریال یک سبک بصری و رویکرد داستان سرایی جدیدی رو معرفی میکنه، که از انیمیشن CGI پر جنب و جوش و طراحی شخصیت های به روز شده استفاده میکنه.

 

دانلود کارتون Thomas & Friends: All Engines Go زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Thomas & Friends: All Engines Go ارزش‌ های اصلی دوستی، کار گروهی و حل مشکلات رو حفظ میکنه، که همیشه از ویژگی‌ های بارز مجموعه توماس و دوستان بوده. 

هر قسمت از این کارتون، توماس و دوستانش رو دنبال میکنه که توی چالش‌ های مختلف پیمایش میکنن، درس‌ های مهم زندگی رو یاد می‌گیرن و با هم کار می‌کنن تا سیستم راه‌ آهن سودور به خوبی اجرا بشه.

کارتون توماس و دوستان: لوکوموتیوها به پیش با جلوه های بصری رنگارنگ، شخصیت های قابل ربط و روایت های جذابی که داره، در تلاشه تا بچه‌ها رو  درگیر خودش کنه. 

همینطور روی ارزش‌ های مثبت تأکید میکنه و با بررسی موضوعاتی مثل دوستی، پشتکار و مسئولیت‌ پذیری، رشد عاطفی-اجتماعی رو ارتقا میده.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون توماس و دوستان: همه به پیش در وب سایت دوزبانه شو

این ساخت مجدد باعث شد تا سریال Thomas & Friends: All Engines Go شخصیت‌ ها و مکان‌ های جدیدی رو به بینندگان معرفی کنه و در عین حال، به جذابیت و روح سری اصلی توماس و دوستان هم وفادار بمونه. 

این انیمیشن تصویری تازه از ماجراهای جاودانه توماس و دوستان لوکوموتیو اون رو ارائه میده، که هم برای طرفداران قدیمی و هم برای مخاطبان جدیدش جذابه.

انیمیشن توماس و دوستان: لوکوموتیوها به پیش مناسب کودکان 4 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Blaze and the Monster Machines رو هم براش پخش کنید.