اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا

دانلود کارتون The Boss Baby: Christmas Bonus 2022

دانلود کارتون The Boss Baby: Christmas Bonus 2022 ، که تو فارسی با اسم‌ های کارتون بچه رئیس: جایزه کریسمس یا کارتون بچه رئیس: هدیه کریسمس شناخته میشه، فیلمیه که سال ۲۰۲۲ با مدت زمان ۴۶ دقیقه منتشر شد. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای شش ساله، با ماجراهای جدیدش، بچه‌ها رو سرگرم میکنه.

توی انیمیشن بچه رئیس: جایزه کریسمس ۲۰۲۲ شب کریسمس شده و خانواده تمپلتون، از جمله بچه رئیس که همیشه به تجارت فکر میکنه، در حال آماده شدن برای سنت های جشن خودشه. 

بر خلاف هر کس دیگه‌ای که مملو از شادی تعطیلاته،  بچه رئیس از هیجان، بی‌هوش میمونه. تیم، برادر بزرگترش، در تلاشه تا بهش برای کریسمس روحیه بده و بابانوئل رو ببینه. 

با این حال، وقتی  بچه‌ رئیس خیلی تصادفی به قطب شمال منتقل میشه، همه چیز تغییر غیرمنتظره ای پیدا میکنه.

 

دانلود کارتون The Boss Baby: Christmas Bonus 2022 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن The Boss Baby: Christmas Bonus 2022 بچه‌ها چیزهای خیلی اولیه و ساده‌ای رو درمورد تجارت و بیزنس و حقوق کارمندان یاد میگیرن. 

همینطور یاد میگیرن اون دسته از مناسبت‌ هایی که افراد رو بیشتر از قبل دور هم جمع میکنه، محبوب تره. یاد میگیرن تا جایی که میتونن به دنیا عشق بورزن و بخشنده باشن.

شخصیت بچه‌ رئیس توی فیلم بچه رئیس: هدیه کریسمس ۲۰۲۲ با اینکه یه نوزاده، اما اطلاعات زیادی در رابطه با بیزنس داره و کار رو به تفریح ترجیح میده. 

برادرش تیم، عاشق کریسمسه و در تلاشه تا به بابانوئل کمک کنه. علیرغم تفاوت هاشون، تیم و باس بیبی، در نهایت به همدیگه تکیه می کنن و اهمیت پیوندهای خانوادگی رو برجسته می کنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون بچه رئیس: جایزه کریسمس 2022 در وب سایت دوزبانه شو

خشونتی توی فیلم The Boss Baby: Christmas Bonus 2022 وجود نداره، فقط ممکنه سکانس‌ های حساسی مثل بی‌ احتیاطی موقع مراقبت از بچه‌ها دیده بشه، مثل انداختن بچه‌، که بیشتر برای بامزه بودن داستانه. 

از مضامین اصلی فیلم میشه به اهمیت خانواده، در آغوش گرفتن سنت‌ ها و کریسمس، دوستی، و یادگیری رها کردن اشاره کرد.

انیمیشن The Boss Baby: Christmas Bonus مناسب کودکان 6 سال به بالاست. همچنین اگر فرزندتون از این انیمیشن خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون The Boss Baby Back in Business رو هم براش پخش کنید.