اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
12
12 سال به بالا

دانلود کارتون Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles

دانلود کارتون Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles ، یا به فارسی میشه کارتون خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی ، سریالیه که بر اساس شخصیت کتاب های مصور اوساگی یوجیمبو ساخته شده. 

این سریال مناسب بچه های بالای دوازده ساله و سال ۲۰۲2 منتشر شد.

داستان انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی توی دنیایی آینده‌ نگر میگذره، که توش حیواناتی توی قلمروی فئودالی الهام گرفته از ژاپن، زندگی میکنن. 

این کارتون ماجراهای خرگوشی رو دنبال میکنه، که تحت هدایت استاد افسانه‌ایش آموزش میبینه تا یه سامورایی بشه. 

 

دانلود کارتون Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

این خرگوش در کنار دوستانش، که شامل روباه نینجا، آفتاب پرستی با تکنولوژی و سگی جنگجو میشه، به ماموریت های مختلف میره، با نیروهای شیطانی مبارزه میکنه و از سرزمینش در برابر تهدیدات دفاع میکنه.

انیمیشن Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles عناصری از اکشن، ماجراجویی و فانتزی رو در هم آمیخته و در عین حال، به داستان های سنتی سامورایی ها و فولکلور ژاپنی احترام میذاره. 

این سریال مضامینی مثل افتخار، وفاداری و سفر خودیابی رو هم بررسی میکنه، چون شخصیت‌ ها نقش‌ هاشون رو به عنوان محافظان دنیاشون دنبال میکنن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون کارتون خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی در وب سایت دوزبانه شو

با توجه به ژانر سریال خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی باید در انتظار یه سری صحنه های حساس و خشن هم بود‌. سکانس‌ های نبرد و زدن سر دشمنان با شمشیر رو داریم، ولی خونی به تصویر کشیده نمیشه. پس حتما قبل از پخش، این موارد رو مد نظر قرار بدین.

در حالی که این سریال اومده مجموعه جدیدی از شخصیت‌ ها رو با الهام از کمیک‌ های اصلیش ارائه کرده، با ترکیب شمشیر بازی، سنت‌ های سامورایی و پس‌ زمینه فرهنگی غنی ژاپن، جوهره مواد منبع رو هم حفظ کرده.

انیمیشن Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles مناسب سنین 12 سال به بالاست. پس حتما به رده سنی کارتون ها توجه داشته باشین. در کنارش میتونین کارتون Brave 2012 رو هم تماشا کنید.