اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
8
8 سال به بالا

دانلود کارتون Reindeer in Here 2022

دانلود کارتون Reindeer in here ، که بچه ها اون رو با اسم کارتون گوزن شمالی در اینجا میشناسن، محصول سال ۲۰۲۲ و مناسب کودکان بالای هشت ساله‌. 

این کارتون ویژه، مخصوص کریسمس هستش که مضامینی مثل دوستی و بخشیدن خود رو بررسی میکنه.

داستان انیمیشن گوزن شمالی در اینجا ۲۰۲۲ که بر اساس کتابی به همین اسم ساخته شده، ماجراهای گوزن کوچولویی و دوستانش رو دنبال میکنه، که اومدن تا کریسمس رو نجات بدن. 

بلیز توی قطب شمال به همراه دوستانش کندی، پینکی، باکی و هاوک زندگی میکنه. هدفش اینه که به بابانوئل و دستیارانش کمک کنه تا هدایای بچه‌ها رو تو شب کریسمس بهشون برسونه. 

 

دانلود کارتون Reindeer in Here 2022 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

اما وقتی گوله برف جادویی بابانوئل که همه آرزوهای بچه‌ها توش ثبت هست، گم میشه، بلیز دست به کار میشه. این ماجراها اونو به تئو میرسونه، پسری که آرزوش اینه که دوستان بیشتری داشته باشه‌.

انیمیشن Reindeer in here 2022 شاید آنچنان نکات آموزشی نداشته باشه، اما به بچه‌ها یاد میده که آدم‌ها رو برای خودشون دوست داشته باشیم و در موردش خوشحال باشیم. 

همینطور کلی نکات مثبت داخل خودش داره. روی اهمیت متفاوت بودن با بقیه، دوستی و همکاری تمرکز کرده‌.

شخصیت‌ بلیز توی فیلم گوزن شمالی در اینجا ۲۰۲۲ قصدش خیره، اما اوضاع همیشه باب میلش جلو نمیره. 

کندی و دوستاش به شدت وفادارن، البته بابانوئل نسبت به تغییراتی که شکل میگیره خیلی راضی نیست، اما در نهایت اونها یاد میگیرن که اوضاع رو بهتر کنن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون گوزن شمالی در اینجا ۲۰۲۲ در وب سایت دوزبانه شو

فیلم Reindeer in here 2022 که برگرفته از کتاب کریسمسی هست، بچه‌ها رو سرگرم میکنه و مضامینی مثل دوستی و تغییر رو شامل میشه.

بچه‌ها از داستان‌ سرایی جذاب و کریسمسی این فیلم، خوششون میاد و حتی بزرگترا هم میتونن از دیدنش لذت ببرن.

انیمیشن Reindeer in Here مناسب کودکان 8 سال به بالاست. همچمنین اگر فرزندتون از دیدن این انیمیشن خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Monsters, Inc. 2001 رو هم براش پخش کنید.