اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
7
7 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Harvey Beaks

دانلود کارتون Harvey Beaks ، که به فارسی میشه کارتون هاروی بیکس ، محصول سال ۲۰۱۵ و مناسب بچه‌ های بالای هفت ساله. شخصیت اصلی داستان، همه چیزیه که پدر و مادرا دوست دارن بچه‌هاشون باشن.

انیمیشن هاروی بیکس ماجراهای یه پرنده خوش برخورد به اسم هاروی و دوستای شیطونش به اسم‌های فی و فو رو دنبال میکنه. 

هرروز برای اونها فرصتی برای انجام دادن کارهای هیجان‌انگیزه. مخصوصا فی و فو که بدجوری عاشق دردسرن.

 

دانلود کارتون Harvey Beaks زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

بچه‌ها توی انیمیشن Harvey Beaks متوجه میشن که برای هاروی، دنبال کردن دوستاش سخته. 

اون خیلی وقتا می‌دونه کاری که اونها دارن انجام میدن، درست نیست و بعضی وقتها دست به کارهایی میزنه که هم خودش و هم اطرافیانش رو تو دردسر میندازه. اما هرچی باشه اون مسئولیت کارش رو قبول میکنه.

هاروی مدام در تلاشه که از دوستاش تاثیر نگیره، چون اونها عاشق شکستن قوانین و آشوب به پا کردن هستن. با اینکه فی و فو هیچ‌ وقت از اشتباهاتشون درس نمیگیرن، هاروی همیشه متوجه اشتباهاتی که کرده، هست.

خشونت خیلی زیادی توی سریال Harvey Beaks وجود نداره، صحنه‌ هایی هست که شخصیت‌ ها با دست و یا گاهی وسیله سبکی به هم ضربه می‌زنن، ولی کسی آسیب جدی و طولانی مدتی نمی‌بینه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون هاروی بیکس در وب سایت دوزبانه شو

همونطور که مشخصه، هاروی پر از ویژگی‌ های خوب و مثبته. مسئولیت‌ پذیره، وقت شناسه و همیشه خوبیه آدمارو می‌بینه. 

اما از اون طرف فی و فو کاملا برعکسن. درسته که شیطونن اما هوای رفیقشون، هاروی، رو دارن و هرجا به کمک نیاز داشته باشه، خودشون رو می‌رسونن.

کارتون Harvey Beaks مناسب کودکان 7 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون 7 سالش شده، این کارتون رو براش پخش کنید. همچنین میتونید در کنارش ، کارتون Silly Sundays رو هم برای فرزندتون پخش کنید.