اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
8
8 سال به بالا

دانلود کارتون Finding Nemo 2003

دانلود کارتون Finding Nemo 2003 ، که بین بچه‌ها با اسم کارتون در جستجوی نمو معروفه، انیمیشن به شدت محبوبیه که سال ۲۰۰۳ منتشر شد. 

این کارتون که مناسب کودکان بالای هشت ساله، داستان دلقک ماهی به نام مارلین و سفرش برای پیدا کردن پسرش، نمو رو دنبال میکنه.

انیمیشن در جستجوی نمو ۲۰۰۳ با یه تراژدی شروع میشه. وقتی مارلین، همسر و بیشتر تخم‌ هاش رو توی یه حمله از دست میده، اون نسبت به تنها پسرش، نمو، بیش‌ از حد محافظه‌ کار میشه. 

وقتی نمو از خانه شقایق‌ هاشون خیلی دور میشه و یه غواص اونو میگیره، مارلین برای نجات تنها بچه‌ اش، یه جستجوی خطرناک و جسورانه‌ای رو در سراسر اقیانوس شروع میکنه.

 

دانلود کارتون Finding Nemo 2003 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن Finding Nemo 2003 مارلین در طول سفرش با شخصیت های رنگارنگ مختلفی مثل دوری، که یه ماهی تنگ آبی فراموشکار ولی مهربونه، مواجه میشه. دوری توی این مسیر همدم وفادار مارلین میشه. 

اونها با هم توی صخره های مرجانی حرکت میکنن، با کوسه ها، لاک پشت ها و چتر دریایی مواجه میشن و حتی از گروهی از ماهی های آکواریومی کمک می‌گیرن، تا نقشه ای برای نجات نمو طراحی کنن.

فیلم در جستجوی نمو ۲۰۰۳ موضوعاتی مثل خانواده، دوستی و غلبه کردن بر ترس ها، بررسی میشه. همینطور روی اهمیت رها کردن و اینکه اجازه بدیم عزیزانمون ماجراهای زندگی رو تجربه کنن،  تاکید میکنه. 

مارلین همینطور یاد میگیره تا در طول مسیرش به موجوداتی که برمیخوره، اعتماد کنه. لازم به ذکره که زیبایی و شکنندگی موجودات دریایی هم توی این انیمیشن، برجسته شده و آگاهی در مورد حفاظت از محیط زیست رو افزایش میده.

 

تماشای آنلاین کارتون در جستجوی نمو ۲۰۰۳ زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

با توجه به ژانر ماجراجویی فیلم Finding Nemo 2003 صحنه‌ های پرخطری دیده میشه‌. همینطور مرگ یکی از شخصیت‌ ها رو هم داریم. و یه سری موجودات دریایی که ممکنه ظاهری ترسناک داشته باشن. پس هنگام پخش این انیمیشن، حتما به این موارد توجه داشته باشین.

انیمیشن در جستجوی نمو بخاطر جلوه های بصری خیره کننده زیر آب، رنگ های زنده و توجه به جزئیاتش، مورد تحسین بسیار زیادی قرار گرفته. بخصوص داستان سرایی، طنز، عمق احساسی و شخصیت های به یاد ماندنیش هم باعث شده توی دل بینندگان قشنگ جا پیدا کنه. 

در جستجوی نمو موفق شد برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند بشه و مخاطبان توی هر سنی رو مجذوب خودش کنه. به قدری که بخاطر درخواست زیاد ، فیلم دیگه ای به اسم "در جستجوی دوری" رو هم ساختن.

کارتون Finding Nemo 2003 مناسب کودکان 8 سال به بالاست. در کنارش میتونین کارتون Dragons: Rescue Riders: Huttsgalor Holiday 2020 رو هم برای فرزندتون پخش کنید.