اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Fairly OddParents: A New Wish

دانلود کارتون Fairly OddParents: A New Wish ، یا همون کارتون والدین نسبتا عجیب: آرزوی جدید ، سریالیه که سال ۲۰۲۴ منتشر شد و تا الان یک فصل اون پخش شده. 

این سریال که مناسب کودکان بالای شش ساله، اسپین‌ آفی از مجموعه سریالی به همین اسم‌ هست.

انیمیشن والدین نسبتا عجیب: آرزوی جدید اینبار حول محور خانواده جدید و ماجراجویی‌ های جدید میچرخه. 

هیزل ولز، دختری ده ساله‌ است که به تازگی با خانوادش نقل مکان کرده. از اونجایی که برادرش شهر دیگه‌ای دانشجوئه، و خونه و مدرسه جدیدی داره، عادت کردن به همه چیز، یکم براش سخته. 

 

دانلود کارتون Fairly OddParents: A New Wish زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

اوضاع به قدری بهش فشار وارد میکنه که هیزل فرار میکنه. کازمو و واندا که خودشونو بازنشسته کرده بودن، نگران هیزل میشن و تصمیم میگیرن کمکش کنن و اینجوری میشه که به عنوان والدین هیزل، دوباره شغلشونو از سر میگیرن.

با اینکه انیمیشن Fairly OddParents: A New Wish بیشتر جنبه سرگرمی داره تا آموزشی، اما هیزل در طول مسیرش، هرقسمت چیزای جدیدی یاد میگیره. 

مثل همکاری داشتن، دلسوز بودن و همینطور یاد میگیره احساساتش رو بروز بده. از مضامین سریال هم میشه به خانواده، احساسات، دوستی و بزرگ شدن اشاره کرد.

شخصیت هیزل توی سریال والدین نسبتا عجیب: آرزوی جدید خیلی اجتماعی و باانگیزه‌ است. البته همینطور که داره تلاش میکنه تا با محیط جدید اخت بگیره، گاهی دست به تصمیمات عجولانه میزنه. 

کازمو و واندا هم گاهی اوقات غیرقابل پیش‌بینی هستن، اما صلاح هیزل رو میخوان و نهایت تلاششون رو برای کمک بهش میکنن. مادر هیزل که یه مشاور هست بهش یاد میده تا احساساتش رو بروز بده و پدرش که یه دانشمنده، تخیل و خلاقیت دخترش رو تشویق میکنه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون والدین نسبتا عجیب: آرزوی جدید در وب سایت دوزبانه شو

در کل سریال Fairly OddParents: A New Wish بامزه و شیرینه، و با اینکه شخصیت‌ های جدید بهش اضافه شده، تونسته طنز خودش رو حفظ کنه. 

صحنه‌ های زیادی هست که بچه‌ ها و والدین میتونن باهم راجع بهش صحبت کنن، بنابراین گزینه مناسبی برای هردو گروهه.

کارتون Fairly OddParents: A New Wish مناسب کودکان 6 سال به بالاست. همچنین پیشنهاد میکنیم که در کنارش، کارتون My Little Pony: Make Your Mark رو هم برای فرزندتون پخش کنید.