اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Ella the Elephant

دانلود کارتون Ella the Elephant ، که بچه ها اونو با اسم کارتون اِلا فیل کوچولو میشناسنش، سریالیه که سال ۲۰۱۴ براساس مجموعه کتابی منتشر شد. 

این انیمیشن سریالی که مناسب کودکان بالای سه ساله، کمک کردن به بقیه رو به اونها یاد میده.

انیمیشن اِلا فیل کوچولو توی سرزمین فیل‌ ها اتفاق میفته، و اِلای داستان ما، کلاه قرمز قدرتمندی داره که مادربزرگش بهش داده. 

اون همراه با دوستان صمیمیش فرنکی، تیکی و بلیندا همیشه آمادن تا به بقیه کمک کنن. 

هروقت کسی نیاز به کمک داشته باشه‌، اونا سریع خودشونو میرسونن و کلاه اِلا، قابلیت اینو داره که به هرچی اون میخواد تبدیل بشه، و این ویژگی میتونه خیلی توی موقعیت‌ های حساس، به دردشون بخوره.

 

دانلود کارتون Ella the Elephant زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

سریال Ella the Elephant یه سری درس‌ های پیش دبستانی اولیه مثل شمارش رو یاد میده، اما تمرکز اصلی سریال روی این موضوعات نیست. 

شخصیت‌ ها مهارت اجتماعی بالایی دارن و از طریق اون به ارتباطات خوبی دست پیدا میکنن.

بچه‌ها با دیدن سریال اِلا فیل کوچولو با شخصیت‌ هایی آشنا میشن که از بودن توی جمع و بقیه افراد، لذت می‌برن و دوست دارن به اطرافیانشون کمک کنن. 

اونا خلاقن، مهربونن و همیشه حاضرن از اشتباهاتشون درس بگیرن. از مضامین مهم این کارتون هم میشه به دلسوزی و همدلی اشاره کرد.

توی انیمیشن Ella the Elephant اِلا و دوستاش به دوستیشون اهمیت زیادی میدن، به بزرگترهاشون احترام میذارن و تلاششون رو میکنن تا مفید واقع بشن. 

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون اِلا فیل کوچولو در وب سایت دوزبانه شو

شخصیت‌ های بزرگتر به نسبت بچه‌ها، خیلی توی سریال پررنگ نیستن، اما وقتایی هم که حضور دارن به شدت حامی، بخشنده و صبور هستن. بنابراین میتونن الگوهای خیلی خوبی برای بچه‌ها باشن.

کارتون اِلا فیل کوچولو تونسته ماهیت کتاب رو حفظ کنه و اون و دوستاش در طول مسیرشون چیزای زیادی یاد میگیرن. 

هر کدومشون شخصیت بخصوص خودشو داره، که به جذابیت سریال اضافه میکنه. 

بچه‌ها با دیدن اونها یاد میگیرن تا زمانی که به دوستیمون اهمیت بدیم و وجه اشتراک پیدا کنیم، متفاوت بودن هیچ اشکالی نداره.

کارتون Ella the Elephant مناسب کودکان 3 سال به بالاست. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Moonzy رو هم براش پخش کنید.