رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4

دانلود کارتون Blues Clues & You

دانلود کارتون Blue's Clues & You ، که محصول سال 2019 کشورهای آمریکا و کاناداست و ادامه سری قبلی خودش هست.

بچه ها سری جدید این کارتون رو با اسم انیمیشن سرنخ های آبی و شما میشناسن و مثل سری قبل بچه های زیادی رو طرفدار خودش کرده.

کارتون سرنخ های آبی و شما در طول پخشش در 4 فصل تولید شده، که جمعا شامل 76 قسمت آموزشی و جذاب میشه.

هر قسمت از کارتون سرنخ های بلو و شما در حدود 23 دقیقه است، که قراره فرزند شما رو در حدود 29 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده.

انیمیشن سرنخ های بلو و شما جزو اون دسته کارتون هایی هست که تکرار پخشش هرقدر زیاد باشه بازدهی آموزشیش هم بیشتر میشه.

 

دانلود کارتون Blues Clues & You زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن Blue's Clues & You درباره سگی بنام بلو (آبی) و جاش هست که در هر قسمت، یه بازی انجام میدن و بچه ها رو هم به انجام اون بازی دعوت میکنن تا اونها رو جذب کارتون کنن و در نهایت موردی رو بهشون آموزش بدن.

هر قسمت یه معما داره که برای حلش باید سرنخ هایی رو پیدا کنن و با قرار دادن اونها کنار هم، اون معما حل میشه.

انیمیشن رد پای آبی و شما جزو اون دسته کارتون هایی هست که تماشاگر رو دعوت به همکاری میکنه و اینطوری اونو در داستان کارتون درگیر میکنه تا بازدهی آموزشیش زیاد بشه.

این کارتون علاوه بر اینکه میتونه در زمینه پرورش کودک 2 زبانه مفید واقعا بشه، موارد آموزشی زیادی رو در بر میگیره که برای کودکان 3 سال به بالا بسیار مفید هست.

در کارتون آبی کودک با الفبا و صداهای اونها آشنا میشه و در ادامه با مهارت های اولیه خواندن آشنا میشه. 

در ادامه با انواع شکل ها و رنگ ها آشنا میشه تا بتونه اونها رو از هم تشخیص بده و اسامی انگلیسی اونها رو کامل یاد بگیره.

فرمت کارتون به نوعی هست که کودک رو ترغیب میکنه تا با شخصیت اصلی کارتون بلو همراه بشه تا بتونه معماها رو حل کنه و بنوعی روش های حل مسائل رو یاد بگیره.

 

تماشای آنلاین کارتون Blues Clues & You زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

آموزش تفکر انتقادی به کودک یکی از ویژگی های این کارتون هست که باعث میشه کودک در مواجهه با مسائل و مشکلات به راحتی بتونه اونها رو حل کنه.

شخصیت های اصلی کارتون رد پای آبی و شما، در کار خود مصمم هستن و بسیار مهربون و صبور هستن، که این ویژگی های مثبت شخصیتی میتونه الگوی خوبی برای کودکان باشه.

کارتون Blue's Clues & You مخصوص کودکان 3 سال به بالا ساخته شده و بسیار آموزنده هست، پس اگر فرزندتون 3 سالش شده در تهیه این کارتون شک نکنین.

2 زبانه شو به شما توصیه میکنه که قبل از تهیه این کارتون سری قبلی اونو که کارتون Blue's Clues رو تهیه کنین و پس از پخشش اقدام به تهیه این سری کنین که مکمل همدیگه باشن.

کار پیدا کردن و انتخاب کارتون میتونه خیلی طاقت فرسا باشه، به همین دلیل مشاورین ما همیشه حضور دارن تا شما رو در امر آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیر مستقیم یاری کنن.