اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
10
10 سال به بالا

دانلود کارتون Birds Like Us 2017

دانلود کارتون Birds Like Us 2017 ، که اسم فارسیش میشه کارتون پرندگان مارا دوست دارند ، در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و مخاطب هدفش کودکان بالای ده ساله‌. این فیلم که ۸۴ دقیقه‌ است، بر اساس شعری از عطار ساخته شده.

داستان انیمیشن پرندگان ما را دوست دارند ۲۰۱۷ حول محور پرندگانی میگذره که از ترس، سال‌ هاست توی درختی زندگی می‌کنن و دیگه یادشون رفته چطور باید پرواز کرد. 

یه روز دلشونو به دریا میزنن و میخوان ببینن میتونن زندگی بهتری برای خودشون پیدا کنن یا نه. اونها خیلی وقته از ترسشون، یه زندگی یکنواخت و تکراری رو انتخاب کردن و تخم‌ هاشون رو در ازای غذا به کرکسی به اسم کندور و دار و دسته‌ اش میدن. 

اما پرنده مادری به اسم هوپو که نمیخواد تخم‌ هاشو فدا کنه، تمام این قوانین رو زیر سوال میبره. اون با خفاشی آشنا میشه که میتونه بهشون کمک کنه و اینطوری میشه که اونها به همراه باقی پرندگان، دست به ماجراجویی‌ های مختلف میزنن.

 

دانلود کارتون Birds Like Us 2017 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Birds Like Us 2017 مضامینی مثل شجاعت داشتن، کنار اومدن با ترس‌ هامون و تغییر، و همینطور امتحان کردن چیزهای جدید رو بررسی میکنه و بیشتر جنبه سرگرمی داره تا آموزشی‌.

شخصیت هوپو توی فیلم پرندگان مارا دوست دارند ۲۰۱۷ برای مراقبت از تخم‌ هاش، حاضره هر کاری بکنه. خفاش هم به پرنده‌ ها کمک میکنه تا توانایی‌ هاشون رو آشکار کنن. 

از گذشته خودش بهشون میگه تا براشون درس عبرتی بشه. شخصیت کندور هم اوایل گستاخ و برای پرندگان آزاردهنده‌ است، اما در آخر ویژگی‌ های خوبی درش دیده میشه.

خشونت و تهدید از سمت کرکس‌ ها توی فیلم Birds Like Us 2017 دیده میشه. کرکس‌ ها پرندگان رو تهدید به خوردنشون میکنن، اگه تخم‌ها رو بهشون ندن. به اونها آسیب میرسونن و قلدری میکنن. لحظاتی از توی خطر بودن هم دیده میشه. پس والدین عزیز حتما قبل از پخش این کارتون، به این نکات توجه داشته باشین.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون پرندگان مارا دوست دارند 2017 در وب سایت دوزبانه شو

سبک این انیمیشن شبیه کارتون‌ هایی مثل ماداگاسکار میمونه، داستان ساده و انیمیشن زیبایی داره. صداپیشه‌ های جذابی هم داره، که بچه‌ها جذب و اونها رو سرگرم میکنه.

انیمیشن Birds Like Us مناسب سنین بالای 10 ساله. پس حتما به رده سنی این انیمیشن و همچنین خشونتی که در این انیمیشن هست، توجه داشته باشین. 

همچنین در کنارش میتونید کارتون The Angry Birds Movie 2016 رو هم برای فرزندتون دانلود یا پخش کنید.