رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Chirp

دانلود کارتون Chirp ، ساخت این کارتون در سال 2015 شروع شده و مخصوص کودکان 4 ساله است و بچه ها اونو با اسم انیمیشن جیک جیکی ها میشناسنش. کارتون جیک جیکی ها در طول پخشش در 1 فصل 52 قسمتی آموزشی ساخته شده ، که قراره فرزندتون رو با قسمت های 11 دقیقه ای در حدود 9.5 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Chirp درباره چند تا پرنده کوچیک بامزه است که قدرت تخیل بالایی دارن و با هم به ماجراجویی های مختلف میرن و کلی چیز جدید یاد میگیرن. انیمیشن جیک جی کی ها میتونه شما و فرزندتون رو هم در مسیر پرورش کودک دوزبانه یاری کنه و هم موضوعات و مطالب متنوع رو به کودک آموزش بده.

 

دانلود کارتون Chirp زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

درزمینه آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم انیمیشن Chirp میتونه با داشتن مکالمات و جملات دوستانه ، فرزند شما رو با اصطلاحات متنوعی آشنا کنه و زمان استفاده از اونا رو بصورت غیر مستقیم آموزش بده. همچنین علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی ، انیمیشن جیک جیکی ها به فرزند شما کمک میکنه تا قدرت تخیلش رو تقویت کنه و در مسیر مثبت و درست ازش استفاده کنه که در آینده براش مفید باشه. همچنین انیمیشن Chirp به کودک آموزش میده که چطور برای مشکلات راه حل پیدا کنه و اونا رو حل کنه و علاوه بر این کودک رو با کار تیمی و گروهی آشنا میکنه. توصیه 2 زبانه شو برای شما در جهت موفق بودن در زمینه پرورش کودک 2 زبانه اینه که حتما به رده بندی سنی توجه داشته باشین و سعی کنین کارتون های مکمل رو هم تهیه کنین.

 

تماشای آنلاین کارتون Chirp زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

اگر فرزندتون از انیمیشن جیک جیکی ها خوشش اومده میتونین کارتون Masha and the Bear رو هم براش تهیه کنین تا در آموزش زبان انگلیسی بصورت غیرمستقیم به کودک مکمل هم باشن. همچنین کارتون Chirp همونطور که در بالا هم بهش اشاره کردیم ، مناسب سنین 4 سال به بالاست و در صورتی که فرزندتون وارد 4 سالگی شده این کارتون رو با خیال راحت تهیه کنید. در آخر هم اگر سوالی یا مشکلی در پرورش کودک دو زبانه داشتین حتما به کارشناسان ما پیام بدین تا شما رو در این مسیر پر فرازو نشیب یاری کنن و راه رو براتون هموار کنن.