رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4

دانلود کارتون The Magic School Bus

دانلود کارتون The Magic School Bus ، این مجموعه بسیار مشهور و پرطرفداره و بسیاری از بچه ها و والدین ، اون رو با اسم کارتون سفرهای علمی میشناسن. این کارتون برای اولین بار در سال 1994 پخش شد ، که محصول مشترک آمریکا و کاناداست و بدلیل پرطرفدار بودنش و همچنین آموزنده بودنش ، تا سال 1997 ساختش تمدید شد و ادامه پیدا کرد. بتازگی هم سری جدید اون که در ادامه بهش اشاره خواهیم کرد تولید شده است. در طول پخش 4 ساله اش ، برای جوایز زیادی نامزد شد و برنده جایزه بهترین اجرا و برنامه آموزشی در سال 1995 نیز شد. انیمیشن سفرهای علمی در طول 4 سال ، در 4 فصل 13 قسمتی پخش شد که مجموعا شامل 52 قسمت هستش. هر قسمتش حدود 26 دقیقه است و این یعنی فرزندتون قراره حدود 22 ساعت مسائل علمی زیادی رو ببینه و علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، مطالب علمی زیادی رو یاد خواهد گرفت و از هم سن های خودش جلو خواهد زد.

 

دانلود کارتون The Magic School Bus زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون The Magic School Bus درباره یه معلم بنام خانم فریزل هستش که در یه کلاس پر از بچه های شاد و بامزه تدریس میکنه. خانم فریزل یه اتوبوس جادویی داره که میتونه کلی کار باحال باهاش انجام بده. در طول این کارتون ، خانم فریزل و شاگردانش با این اتوبوس به کلی ماجراجویی میرن و اکتشافات علمی انجام میدن. در طول سفرهاشون هم با مسائل مختلفی روبرو میشن که خانم فریزل به عنوان معلم ، به شاگرداش همه مسائل رو توضیح میده و بهشون آموزش میده ، تا اونا رو یاد بگیرن. در کارتون مجیک اسکول باس ،  اونا به سرزمین های دور و ناشناخته سفر میکنن و موجودات زیادی رو میبینن ، که در طول عمرشون ندیدن، به زمان های مختلف سفر میکنن و با تاریخ آشنا میشن. به فضا سفر میکنن و همینطور به اعماق زمین و اعماق دریا و آتشفشان ها ، و مهم تر از همه اکتشافات علمی زیادی میکنن که برای بچه ها واقعا آموزنده است.

 

تماشای آنلاین کارتون The Magic School Bus زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

بخاطر همین هست که ما تهیه انیمیشن The Magic School Bus رو حتما توصیه میکنیم. حتی سعی کنین سری جدید این کارتون رو هم تهیه کنین که در سال 2017 پخش شد و اسمش کارتون The magic school bus rides again هست که در سایت قابل دانلود می باشد. حتما این نکته رو در نظر بگیرین که کارتون magic school bus مخصوص کودکان سنین 4 سال به بالا تولید شده. پس اگه فرزندتون 4 سال رو رد کرده ، مشکلی نداره و میتونین این کارتون رو براش تهیه کنین. ولی اگه به این سن نرسیده ، اول از کارتون های دیگه سایت شروع کنین تا نتیجه بهتری بگیرین، برای مثال کارتون Blue’s Clues برای کودکان 3 سال به بالا خوبه و نکات آموزنده مثل این کارتون زیاد داره.