اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
12
12 سال به بالا

دانلود کارتون The Inseparables 2023

دانلود کارتون The Inseparables 2023 ، یا همون کارتون جدانشدنی‌ ها ، فیلمی محصول سال ۲۰۲۳ و مناسب کودکان بالای دوازده ساله. این کارتون که ۹۰ دقیقه‌ است، ماجراجویی و کشف خود رو به تصویر میکشه.

داستان انیمیشن جدانشدنی ها ۲۰۲۳ راجع به عروسکی به اسم دان هست، که آرزو داره نقش قهرمان رو توی گروه بازیشون داشته باشه، اما همیشه نقش احمق‌ها رو بهش میدن. 

یه روز وقتی دی‌جی داگی داگ رو می‌بینه، این فرصت بهش داده میشه تا از تخیلش استفاده کنه و نقش قهرمان رو بازی کنه. اونها باهم توی پارک مرکزی نیویورک به ماجراجویی و کشف خودشون می‌پردازن.

 

دانلود کارتون The Inseparables 2023 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

از مضامین اصلی انیمیشن The Inseparables 2023 میشه به استقامت، کار گروهی و همدلی اشاره کرد. همینطور بقیه رو تشویق میکنه تا از اون چیزی که ازشون انتظار میره بیشتر باشن. 

تخیل میتونه ابزار قوی برای کمک به بقیه باشه. بچه‌ها میتونن درمورد کلیشه‌ های اجتماعی باهم بحث کنن و نظراتشون رو بیان کنن.

فیلم جدانشدنی‌ ها ۲۰۲۳ استقامت و شجاعت رو خیلی خوب نشون داده‌. با کمک همدیگه، اونها به ایده‌های مختلفی می‌رسن و از پس موقعیت‌های ترسناکی برمیان. 

دان به داگی داگ یاد میده چجوری از تخیلش برای بهتر شدن استفاده کنه و اونها با هم به کلی ماجراجویی های مختلف برای هدفشون میرن‌.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون جدانشدنی‌ ها ۲۰۲۳ در وب سایت دوزبانه شو

خشونت بخصوصی توی فیلم The Inseparables 2023 دیده نمیشه، اما فیلم پر از سکانس‌ های هیجان انگیز و اکشنه، که هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگترها لذت بخشه. 

از اونجایی که کارگردان این فیلم توی کارنامه اش، مجموعه فیلم‌ های داستان‌ اسباب‌ بازی‌ رو داره، میشه ازش انتظار یه داستان قوی و سرگرم کننده رو داشت.

انیمیشن جدانشدنی‌ ها مناسب سنین 12 سال به بالاست. پس حتما به رده بندی سنی انیمیشن های سینمایی و کارتون های سریالی توجه داشته باشین.