اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا

دانلود کارتون Superworm 2021

دانلود کارتون Superworm 2021 ، یا همون کارتون ابر کرم که فیلمی محصول سال ۲۰۲۱ و مناسب کودکان بالای سه ساله. 

این فیلم که ۲۵ دقیقه‌ است و براساس کتابی به نوشته جولیا دونالدسون ساخته شده، اجتماعی بودن رو به تصویر میکشه.

توی انیمیشن ابر کرم ۲۰۲۱ ، ماجراهای کرم قدرتمندی رو می‌بینیم که عاشق سرگرم کردن رفقاشه. 

هروقت هم به مشکلی برخوردن اون به کمکشون میاد و هواشونو داره‌. اما وقتی مارمولک خطرناکی، اون و خدمتکارش رو میدزده، دیگه نوبت دوستان ابر کرمه، تا بیان و کمکش کنن.

 

دانلود کارتون Superworm 2021 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

توی انیمیشن Superworm 2021 کلی نکات مثبت وجود داره و بچه‌ها ترغیب میشن تا کتاب اصلیش رو بخونن. اما هدف فیلم بیشتر سرگرم کردن بچه‌هاست تا آموزش. 

مضامین مثبتی مثل دوستی، اجتماع، همکاری و شجاعت، توی این کارتون دیده میشه. البته که طمع هم توی این فیلم دیده میشه، با اینکه یکی از خصلت‌ های منفیه.

شخصیت اصلی توی فیلم ابر کرم ۲۰۲۱ بسیار قویه و هم به دوستانش کمک میکنه و هم سرگرمشون میکنه. نسبت به دوستانش بخشنده‌ است و اونها هم در عوض، در مواقع نیاز به کمکش میان و براش جبران میکنن. 

با اینکه ابر کرم گاهی اوقات به دوستش پروانه بی‌توجهی میکنه، اما اون اولین کسیه که بقیه رو برای کمک به ابرکرم دور هم جمع میکنه. بنابراین کلی شخصیت خوب و رفتارهای درستی رو میتونیم توی این فیلم ببینیم که برای بچه‌ها مناسبه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون ابر کرم 2021 در وب سایت دوزبانه شو

خشونت آنچنانی توی فیلم Superworm 2021 دیده نمیشه و قبل اینکه آسیبی به کسی ببینه، ابر کرم اونجاست تا کمکشون کنه. 

از مضامین اصلی این کارتون میشه به کمک کردن به همدیگه، در اجتماع بودن و مقابله کردن با زورگوها اشاره کرد. جدا از داستان‌ سرایی جذاب، خود انیمیشن هم به شدت زیباست.

انیمیشن Superworm مناسب کودکان بالای 3 ساله. توصیه میکنیم کاتون ها رو در کنار فرزندتون تماشا کنید، چونکه تاثیر بیشتری در یادگیری فرزندتون داره. در کنارش میتونید کارتون Caillou's Holiday Movie 2003 رو هم برای فرزندتون پخش کنید.

نظرات

امیر علیزاده
امیر علیزاده
سلام من اشتراک دارم اما اجازه دانلود خیلی از کارتونهارو نمیده.لطفا راهنمایی کنید.
2 زبانه شو

درود، اشتراک شما موردی نداره. لطفا راهنمای دانلود رو مطالعه کنین و طبق اون جلو برین تا مشکلتون حل بشه و اگر باز هم مشکلی داشتین از پنل کاربری خودتون به پشتیبانی فنی سایت پیام بدین و دقیق توضیح بدین چه مشکلی دارین تا راهنماییتون کنن.

راهنمای دانلود با کامپیوتر

راهنمای دانلود با موبایل