اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا

دانلود کارتون Glisten and the Merry Mission 2023

دانلود کارتون Glisten and the Merry Mission 2023 ، که بچه ها اونو با عنوان کارتون گلیستین و ماموریت شاد 2023 میشناسن، مناسب بچه‌ های بالای شش ساله. این فیلم که می‌تونه برای تعطیلات گزینه عالی باشه، ۸۰ دقیقه‌ است.

داستان انیمیشن گلیستین و ماموریت شاد ۲۰۲۳ از این قراره که یه روز وقتی یه پری به اسم مرزیپان و سگش دارن نزدیک روستای کریسمس بازی میکنن، چشمشون به یه نقطه درخشان عجیبی میفته. 

اما وقتی میرن دنبالش، گمش میکنن. از طرفی مادر مرزیپان که توی فروشگاه عروسک بابانوئل کار میکنه، متوجه میشه که به یه سری از بچه‌ ها در روز کریسمس، هدیه‌ نمیرسه. 

اینجاست که وقتی مرزیپان میفهمه که اون هاله درخشان ممکنه جادویی باشه که بهش میگن گلیستین، دوباره به سراغش میره تا بلکه بتونن هدیه‌ای بسازن که همه بچه‌ها رو خوشحال میکنه.

 

دانلود کارتون Glisten and the Merry Mission 2023 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Glisten and the Merry Mission 2023 به شدت بامزه، شیرین و خنده‌داره. شخصیت‌ ها اونقدر مهربونن که بچه‌ ها عاشقشون میشن. 

مفاهیم باور و ایمان، به شدت توی این انیمیشن تاکید شده. و اینکه رستگاری امکان‌ پذیره و کار درستی نیست که اگه فردی اشتباهی کرد، همیشه اونو به چشم آدم بد نگاه کنیم.

شخصیت مرزیپان توی فیلم گلیستین و ماموریت شاد ۲۰۲۳ کنجکاو، شجاع و نترسه، اما وقتایی هم هست که بدون فکر، دلو به خطر میزنه. کارهاش و نگرش مثبتی که داره، در نهایت به کمکش میاد و اغلب نجاتش میده.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون گلیستین و ماموریت شاد 2023 در وب سایت دوزبانه شو

صحنه‌ هایی مثل به خطر افتادن جزئی شخصیت‌ ها دیده میشه. خرسی به یکیشون حمله میکنه، اما بعد معلوم میشه که آسیبی بهش وارد نشده. یه بخشی هم یکی از شخصیت‌ ها با کاغذ، خودشو میبره اما خونی دیده نمیشه.

فیلم Glisten and the Merry Mission 2023 مناسب کودکان 6 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون Curious George: Go West, Go Wild 2020 رو هم براش پخش کنید.