اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا

دانلود کارتون Captain Seasalt and the ABC Pirates

دانلود کارتون Captain Seasalt and the ABC Pirates ، که توی فارسی با اسم‌ هایی مثل کارتون آموزش زبان انگلیسی با کاپیتان نمکی یا کارتون کاپیتان سی‌ سالت شناخته میشه، سریالی در ژانر ماجراجوییه که سال ۲۰۱۹ منتشر شد و مناسب کودکان بالای سه ساله. این سریال که یک فصل داره، الفبا رو به بچه‌ها آموزش میده.

انیمیشن آموزش انگلیسی با کاپیتان نمکی ماجراهای کاپیتان نمکی و خدمه دزدان دریاییش رو دنبال میکنه. اونها قراره به ۲۶ جزیره الفبا سفر کنن. 

هر جزیره به شکل یه حرف متفاوت هست و دزدان دریایی باید گنج آوایی رو پیدا کنن. این گنج میتونه هر چیزی مرتبط با اون حرف باشه. از مضامین سریال میشه به دوستی، همکاری و اکتشاف اشاره کرد.

 

دانلود کارتون Captain Seasalt and the ABC Pirates زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

هر قسمت از انیمیشن Captain Seasalt and the ABC Pirates روی یه حرف متفاوت تمرکز داره و به کودکان کمک میکنه که صداها و اشکال حروف رو یاد بگیرن. 

خدمه دزدان دریایی برای حل مشکلات و پیدا کردن گنج توی هر جزیره، با هم نهایت همکاری رو دارن. همینطور بچه‌ها رو تشویق میکنه به یادگیری و کشف از طریق ماجراهای هیجان انگیز دزدان دریایی.

توی سریال آموزش انگلیسی با کاپیتان ، دزدان دریایی اغلب سوالاتی از بچه‌ها میپرسن، یا آهنگ هایی میخونن که بینندگان رو تشویق به مشارکت میکنه، و یادگیری رو جذاب تر میکنه. 

در حالی که این سریال روی آوا و الفبا تمرکز داره، همچنین واژگان جدیدی که مرتبط با مضامین جزیره هست رو هم به بچه‌ ها معرفی میکنه. انیمیشن دو بعدی رنگارنگ و ساده‌ای که این سریال داره، برای مخاطبین جوان مناسبه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون آموزش انگلیسی با کاپیتان نمکی در وب سایت دوزبانه شو

سریال Captain Seasalt and the ABC Pirates یه انتخاب محبوب برای والدین و معلمین هست. با آهنگ های جذاب و ترکیب موفقی از آموزش و سرگرمی، طرفداران وفاداری رو به خودش جلب کرده. 

امیدواریم بچه‌ها با دیدن این سریال، بتونن با کاپیتان نمکی توی ماجراجویی یادگیری حرکت کنن.

انیمیشن کاپیتان سی سالت برای کودکان 3 سال به بالاست. از اونجایی که این کارتون برای آموزش الفبا و خواندن هستش، اگر فرزندتون به تازگی شروع به یادگیری کرده، توصیه میکنیم که از کارتون های ساده تر شروع کنید و پس از 2 سال در معرض بودن، این کارتون رو براش پخش کنید.

همچنین پیشنهاد میکنیم که در کنار این کارتون، کارتون Endless Reader رو هم برای فرزندتون پخش کنید.

نظرات

عماد نعیمی فر
عماد نعیمی فر
دانلود یکجای این انیمیشن (Captain Seasalt and the ABC Pirates) با خطای 404 مواجه میشه
2 زبانه شو

درود عماد عزیز، برای دانلود قسمت های اشتراکی و دانلود یکجا نیاز به اشتراک دارید. لطفا ابتدا اشتراک رو تهیه کنین و سپس اقدام به دانلود کنین. برای دانلود یکجا در کامپیوتر و موبایل هم آموزش های زیر رو مطالعه فرمایید.

آموزش راهنمای دانلود با کامپیوتر

آموزش راهنمای دانلود با موبایل

در مسیر پرورش کودک دوزبانه هر موقع سوالی داشتین حتما از کارشناسای 2زبانه شو بپرسین.