اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
10
10 سال به بالا

دانلود کارتون Boonie Bears: Entangled Worlds 2017

دانلود کارتون Boonie Bears: Entangled Worlds 2017 ، که توی فارسی به اسم کارتون خرس‌ های بونی: نجات جنگل 2017 معروف تره، بخشی از مجموعه خرس‌ های بونیه، که از چین سرچشمه میگیره و تونسته محبوبیت داخلی و بین‌المللی به دست بیاره. مدت زمان این فیلم، ۸۹ دقیقه‌ است.

انیمیشن خرس‌ های بونی: نجات جنگل 2017 ماجراهای دو خرس به اسم بریار و برامبل رو دنبال میکنه که توی این قسمت، دو برادر به خودشون میان و میبینن وارد یه دنیای جادویی پر از موجودات خارق العاده و چالش های منحصر به فرد شدن. 

 

دانلود کارتون Boonie Bears: Entangled Worlds 2017 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

همونطور که اونها توی این قلمرو جدید حرکت می کنن، با موانع مختلفی روبرو میشن و ماموریتی رو آغاز میکنن، تا از خونه جنگلیشون در برابر یه تهدید قریب الوقوع محافظت کنن.

داستان انیمیشن Boonie Bears: Entangled Worlds 2017 عناصری از کمدی، ماجراجویی و مضامین محیطی رو ترکیب میکنه.

در طول فیلم، بریار و برامبل از شوخ طبعی، کار گروهی و تدبیرشون برای غلبه بر موانع و نجات خونشون استفاده میکنن. 

این فیلم همچنین حاوی پیام هایی در مورد اهمیت حفاظت از طبیعت و حفظ محیط زیسته.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون خرس‌ های بونی: نجات جنگل 2017 در وب سایت دوزبانه شو

این فیلم اغلب انیمیشن‌ های رنگارنگ، شخصیت‌ های سرزنده و طنز داره، که دیدنش رو برای بچه‌ ها جذاب کرده. هدف این داستان ها، سرگرمی و ترویج ارزش های مثبتی مثل دوستی، شجاعت و مراقبت از محیط زیسته.

فیلم Boonie Bears: Entangled Worlds 2017 مناسب سنین 10 سال به بالاست. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده، پیشنهاد میکنیم کارتون سایر کارتون ها از مجموعه خرس‌ های بونی رو هم تماشا کنه.