اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
11
11 سال به بالا

دانلود کارتون Alpha and Omega: Dino Digs 2015

دانلود کارتون Alpha and Omega: Dino Digs 2015 ، یا همون کارتون آلفا و امگا: گودال دایناسور‌ها ، فیلمیه که سال ۲۰۱۶ ساخته شد و مناسب کودکان بالای یازده ساله. 

این کارتون که ۴۷ دقیقه‌ است، دنباله مجموعه محبوب آلفا و امگاست و سکانس‌ های بامزه‌ای داره.

داستان انیمیشن آلفا و امگا: گودال دایناسور‌ها ۲۰۱5 کیت، همفری و دسته‌شون رو دنبال میکنه، که به جامعه‌ای جدیدی که انسان‌ ها ساختن، نقل مکان میکنن. 

اونها دنبال امنیت و زندگی آروم هستن، اما برنامه‌ هاشون با کشف ارواح دایناسور مختل میشه. اونها در نهایت با یه دایناسور برخورد میکنن و باهاش دوست میشن. 

اما اوضاع از جایی خراب میشه که میفهمن امکان زنده شدن روح شکارچی خطرناکی وجود داره. حالا کیت، همفری و گروهشون باید برای جلوگیری از این اتفاق، اقدام کنن.

 

دانلود کارتون Alpha and Omega: Dino Digs 2015 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Alpha and Omega: Dino Digs 2015 بچه‌ها رو با دایناسور‌های مختلفی مثل تی‌ رکس و رپتور آشنا میکنه. 

همینطور در طول داستان، اونها رو تشویق میکنه که به حیوانات وحشی و طبيعت اطرافشون احترام بذارن. مضامینی مثل دوستی، سازگاری با محیط، آگاهی محیطی و خوب در برابر شر، توی این کارتون بررسی شده.

سه توله سگ فیلم آلفا و امگا: گودال دایناسورها ۲۰۱5 پرانرژی، شیطون و زیرک هستن و حواسشون به بقیه هست. با اینکه ممکنه گاهی اوقات از زیر قوانینی که پدر و مادرشون براشون درست کردن در برن، اما مسولیت‌ پذیرن. 

از طرفی پدر و مادرشون هم شجاع، قابل اعتماد و مهربونن، و همیشه آماده‌ ان که به صحبت‌ های بچه‌ هاشون گوش کنن. از این نظر میشه به این خانواده به چشم الگوی مناسبی برای بچه‌ها نگاه کرد.

با توجه به ژانر فیلم Alpha and Omega: Dino Digs 2015 صحنه‌ هایی از غرش تی‌ رکس و تعقیب کردن حیوانات دیگه رو داریم. اون یه مرد رو پرتاب میکنه، ماشین‌ ها و خونه‌ها رو تخریب میکنه. کارگران ساختمانی با سلاح، گرگ‌ها رو تهدید میکنن و اونها فرار میکنن.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون آلفا و امگا: گودال دایناسور‌ها 2015 در وب سایت دوزبانه شو

شخصیت‌ های مورد علاقه بچه‌ها توی انیمیشن آلفا و امگا: گودال دایناسور‌ها ۲۰۱5 دوباره برمیگردن و خنده به لب‌ های اونها میارن. 

خانواده‌ ها هم میتونن با فرزندانشون درمورد نقشی که گرگ‌ ها توی این مجموعه بازی میکنن صحبت کنن، چون توی خیلی از داستان‌ ها معمولا گرگ‌ها، نقش مثبتی ندارن.

انیمیشن Alpha and Omega Dino Digs مناسب سنین 11 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون 11 سالش شده، این انیمیشن رو براش پخش کنید. همچنین در کنارش میتونین کارتون Boonie Bears: The Big Shrink 2018 رو هم براش پخش کنید.