اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Alma's Way

دانلود کارتون Alma's Way ، یا همون کارتون راه آلما ، سریالیه که اولین بار سال ۲۰۲۱ پخش شد و شامل دو فصله. 

این سریال که مناسب کودکان بالای سه ساله، بچه‌ها رو با فرهنگ غنی پورتوریکویی آشنا می‌کنه. 

داستان انیمیشن راه آلما حول محور آلما ریورا، دختر شش ساله پورتوریکویی کنجکاو و با اعتماد به نفس میچرخه، که با خانواده مهربونش و گروهی متنوع از دوستان و همسایگان، توی برانکس زندگی میکنه. 

توی هر قسمت، آلما با مسئله‌ای رو به رو میشه و باید اونو حل کنه. اون به خوبی مزایا و معایب چیزی رو میسنجه و بعد درموردش تصمیم میگیره. علاوه بر اینها، آلما عاشق موسیقی و غذاهای خانوادگیشه و از اونها لذت میبره.

 

دانلود کارتون Alma's Way زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن Alma's Way با افتخار فرهنگ و سنت های لاتین رو به نمایش می گذاره و پنجره ای به زندگی پر جنب و جوش یه خانواده پورتوریکویی توی برانکس، ارائه میده. 

همینطور از طریق ماجراجویی های آلما، بچه‌ها مهارت های اجتماعی-عاطفی ارزشمندی مثل همدلی، حل مسئله و تصمیم گیری رو یاد می‌گیرن.

شخصیت آلما توی کارتون Alma's Way به شدت مثبت‌ اندیش و مهربونه و رفتار دوستانه‌ای با بقیه داره. 

اون تصمیمات درستی میگیره، اگر اشتباهی کرد، اونو قبول میکنه و به بچه‌ها یاد میده که چطور از پس مهارت‌ های عاطفی اجتماعی بربیان، و بنابراین الگوی فوق‌ العاده‌ای برای بچه‌هاست.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون راه آلما در وب سایت دوزبانه شو

سریال Alma's Way به بچه‌ها یاد میده حتی در شرایط سخت هم بتونن تصمیم درست رو بگیرن. اون مستقیماً بینندگان رو مورد خطاب قرار میده و تشویقشون میکنه تا موقع عبور از چالش ها، باهاش همکاری کنن. 

این کارتون با پیام‌ های مثبت، شخصیت‌ های مرتبط و تمرکزی که روی یادگیری اجتماعی-عاطفی داشته، افزودنی ارزشمند برای تجربه تماشای هر کودکه.

کارتون راه آلما مناسب کودکان 3 سال به بالاست. پس اگر فرزندتون 3 سالش شده، این کارتون زیبا و آموزنده رو به هیچ عنوان از دست ندین. در کنارش میتونید کارتون Lazoo رو هم برای فرزندتون پخش کنید.