اپلیکیشن دوزبانه شو منتشر شد : لینک دانلود

رده سنی
6
6 سال به بالا

دانلود کارتون A Mouse Tale 2012

دانلود کارتون A Mouse Tale 2012 ، که به فارسی میشه کارتون داستان یک موش ، فیلمی با ژانر ماجراجویی خانوادگیه که سال ۲۰۱۲ پخش شد.

این فیلم که مناسب کودکان بالای شش ساله، ۸۷ دقیقه‌ است و اتفاقات دو موش به اسم سباستین و سامانتا رو دنبال میکنه.

خلاصه داستان انیمیشن داستان یک موش ۲۰۱۲ درباره سباستین و سامانتاست، که به دستور پادشاه به ماموریتی میرن تا کریستال افسانه‌ای رو پیدا کنن، که از اونها در برابر ارتش موش‌ های صحرایی دفاع کنه. 

این کریستال قدرت خیلی زیادی داره و اینطوری جلوی موش‌ های صحرایی از ربودن حکومت، گرفته میشه. 

 

دانلود کارتون A Mouse Tale 2012 زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

حالا وظیفه سباستین و سامانتاست تا از مراحل مختلف عبور کنن، موانع زیادی رو پشت سر بذارن، تا این کریستال رو پیدا کنن و دنیاشون رو نجات بدن.

در طول مسیرشون توی انیمیشن A Mouse Tale 2012 اونها ماجراهای مختلفی دارن و چیزهای زیادی درمورد شجاعت، دوستی و همکاری یاد میگیرن، که از مضامین اصلی این فیلمه. 

همینطور انیمیشن قدیمی رو با لایو اکشن ترکیب کرده، تا ارتباط انسان‌ ها با موش‌ ها بهتر دیده بشه. البته حیوانات توی فیلم، ممکنه برای بعضی از بچه‌ها ترسناک باشه.

 

آموزش زبان انگلیسی با تماشای کارتون داستان یک موش 2012 در وب سایت دوزبانه شو

فیلم داستان یک موش ۲۰۱۲ عموماً با استقبال خوبی از سمت منتقدان مواجه شد و از داستان سرایی هوشمندانه، شخصیت های جذاب و جذابیت خانواده پسندش ستایش کردن. 

این فیلم تونست موفقیت زیادی کسب کنه و از اون زمان، بین مخاطبان جوان و خانواده ها طرفدارا پیدا کرده. از سمت منتقدان نظرات مختلفی دریافت کرد، اما داستانش برای بچه‌ها، ساده و گیراست و میتونه براشون سرگرم کننده باشه.

فیلم A Mouse Tale 2012 مناسب کودکان 6 سال به بالاست. همچنین در کنارش میتونین کارتون The Ghastly Ghoul 2022 رو هم تماشا کنید.