رده سنی
6
6 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4
  • فصل 5
  • فصل 6
  • فصل 7

دانلود کارتون Wild Kratts

دانلود کارتون Wild Kratts ، این کارتون که بچه ها این روزا با اسم کرت ها در حیات وحش اونو میشناسن ، محصول سال 2011 هست و تا سال 2019 در حال پخش بوده. کارتون کرت ها در حیات وحش در طول پخش 8 ساله خودش در 6 فصل ارائه شده که شامل 152 قسمت میشه. هر قسمت از این کارتون در حدود 25 دقیقه زمان داره، که این یعنی فرزند شما قراره به مدت 64 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره. کودک برای اینکه بتونه بصورت غیرمستقیم زبان انگلیسی رو یاد بگیره ، باید در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره که طبق تجربیات سایت 2 زبانه شو، این نوع کارتون ها بهترین گزینه هستند.

دانلود کارتون Wild Kratts زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Wild Kratts درباره برادران کراتس هست که با قدرت های ویژه ای که دارن، سعی میکنن به موجودات و حیوانات مختلف کمک کنن. این دو برادر با حیوانات وحشی باورنکردنی ای روبرو می شوند ، و آموزش علوم را با سرگرمی و ماجراجویی ترکیب می کنند. داستان انیمیشن برادران کرات علاوه بر اینکه میتونه به کودک شما زبان انگلیسی رو یاد بده، بسیار آموزنده هم است، چونکه میتونه اطلاعات عمومی کودک رو در زمینه زیست شناسی ، جانورشناسی و محیط زیست افزایش بده. جملات و مکالمات استفاده شده در انیمیشن Wild Kratts میتونه در طولانی مدت در ذهن کودک حک بشه و باعث یادگیری زبان انگلیسی بصورت غیر مستقیم بشه. پس تا جایی که میتونین تکرار کارتون ها رو مد نظر داشته باشین. همچنین داستان انیمیشن کرت ها در دنیای وحش میتونه از لحاظ افزایش اطلاعات عمومی به کودک بسیار کمک کنه. هر قسمت از کارتون کرت ها در دنیای وحش درباره کنجکاوی های برادران کراتس درمورد یک حیوان خاص هست، که باعث میشه کودک با این حیوان و عادت هاش، رفتارش، طرز غذا خوردنش و... آشنا بشه.

تماشای آنلاین کارتون Wild Kratts زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

همچنین در کارتون کرتها در حیات وحش علاوه بر کارتونی بودن ، سکانس هایی از دنیای واقعی آن حیوان به نمایش گذاشته میشه تا کودک بهتر با اون حیوان آشنا بشه. پس انیمیشن Wild Kratts یک تیر و دو نشان هست. یعنی با تهیه اش هم به آموزش زبان انگلیسی به کودک می پردازین و هم اطلاعات عمومی فرزندتون رو بالا می برین. در نهایت برای اینکه بتونین در پرورش کودک دوزبانه موفق باشین، باید رده سنی کارتون رو در نظر بگیرین. کارتون Wild Kratts برای کودکان بالای 5 سال تهیه شده است و مناسب این رده سنی میباشد. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومده ، توصیه میکنیم که کارتون Andy's Wild Adventures رو هم براش تهیه کنید.

نظرات

برنا فکوری
چرا سایت کار نمیکند من نمیتوانم فیلم ببینم
2 زبانه شو

با سلام در حال انتقال و بروزرسانی سرور و فایل ها هستیم که بتونین سریعتر و بدون مشکل دانلود کنین. تا امشب مشکل حل میشه.

ایلیا اکرمی
این کارتون بجز این 6فصل قسمت‌های جدید هم داره؟اگه ندارن کارتون مشابه چی پیشنهاد میکنید؟
2 زبانه شو

این کارتون ها رو میتونین برای فرزندتون تهیه کنین. Belle and Sebastian و Ranger Rob